Η Αϊντχόφεν πέρασε από το «Ντε Κάιπ» νικώντας με 3-2 την Φέγενορντ στο ντέρμπι κορυφής για την 10η αγωνιστική της Eredivisie.

Με αυτό το τρίποντο η Αϊνχόφεν έπιασε στην κορυφή την Φέγενορντ, περνώντας μάλιστα πρώτη στη διαφορά των γκολ.

Μεγάλος πρωταγωνιστής για τους νικητές ο Σαιμπάρι που έκανε χατ τρικ, σκοράροντας στο 30’, το 51’ και το 60’.

Ο Βαλέντε στο 50’ είχε ισοφαρίσει με υπέροχο σόλο προσωρινά σε 1-1, ενώ στο 73’ με ωραίο σουτ ο Ταργκαλίν είχε μειώσει σε 2-3.

Το ματς ξεκίνησε 15’ λεπτά αργότερα επειδή οι οπαδοί της Φέγενορντ έριξαν χιλιάδες άσπρα χαρτάκια στο τερέν, ενώ υπήρξε και καθυστέρηση 10’ στις αρχές του δευτέρου ημιχρόνου λόγω ιατρικού επεισοδίου με φίλαθλο στην εξέδρα.