Η Ρέξαμ επανέρχεται δυναμικά για την απόκτηση του Ιντρίσα Τουρέ, με τον ουαλικό σύλλογο να αναθερμαίνει το ενδιαφέρον του για τον επιθετικό της Πίζα εν όψει της θερινής μεταγραφικής περιόδου.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα από το εξωτερικό, η ομάδα των Ράιαν Ρέινολντς και Ρομπ ΜακΈλενι έχει ξεκινήσει εκ νέου επαφές για την περίπτωση του έμπειρου φορ, μετά την αποτυχημένη προσπάθεια που έκανε στην προηγούμενη μεταγραφική περίοδο.
Όπως αναφέρεται, το περιβάλλον του ποδοσφαιριστή βλέπει θετικά το ενδεχόμενο μετακίνησης στην Αγγλία και πιέζει την Πίζα να ανάψει το «πράσινο φως» για τη μεταγραφή.
Ο 26χρονος επιθετικός δεσμεύεται με συμβόλαιο έως το καλοκαίρι του 2027, ωστόσο το μέλλον του παραμένει ανοιχτό, καθώς το ενδιαφέρον γύρω από το όνομά του αυξάνεται συνεχώς.
Η πρόταση των 6 εκατομμυρίων και οι «μνηστήρες»
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως η Ρέξαμ είχε καταθέσει πρόταση ύψους περίπου 6 εκατομμυρίων ευρώ για την απόκτησή του, όμως η Πίζα απέρριψε την προσφορά, θεωρώντας πως μπορεί να εξασφαλίσει μεγαλύτερο οικονομικό όφελος.
Παρόλα αυτά, η στάση της ιταλικής ομάδας φαίνεται πλέον πιο διαλλακτική, καθώς δεν επιθυμεί να χάσει διαπραγματευτική ισχύ για έναν παίκτη που σταδιακά μπαίνει στα τελευταία χρόνια του συμβολαίου του.
Εκτός από τη Ρέξαμ, αρκετοί ακόμη σύλλογοι παρακολουθούν στενά την υπόθεση του Τουρέ εν όψει καλοκαιριού. Ανάμεσά τους βρίσκονται η Μπαρτσελόνα, ο Ολυμπιακός και η Νάπολι.