Η Μαρί Λουίζ Έτα οδήγησε την Ουνιόν Βερολίνου στη νίκη 3-1 επί της Μάιντς εκτός έδρας και έγραψε ιστορία.

Η 34χρονη προπονητής της γερμανικής ομάδας έγινε η πρώτη γυναίκα, που πανηγύρισε νίκη στο γερμανικό πρωτάθλημα, ενώ παράλληλα έγινε η πρώτη γυναίκα στα μεγάλα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα, η οποία οδηγεί την ομάδα της στην κατάκτηση των τριών βαθμών σε μια αναμέτρηση.

Η ίδια πάντως, προσπάθησε να κρατήσει χαμηλούς τόνους και τόνισε μετά το τέλος της αναμέτρησης: «Είμαστε πολύ, πολύ χαρούμενοι που κάναμε μια καλή εμφάνιση εδώ σήμερα σε αυτό το όχι και τόσο εύκολο παιχνίδι – και που τα παιδιά τελικά ανταμείφθηκαν».

Και συμπλήρωσε: «Πάνω απ ‘όλα, τα παιδιά επέμειναν και πάλεψαν για να επιστρέψουν στο παιχνίδι».