Ο Ανουάρ Ελ Γκαζί βγήκε οριστικά νικητής από τη δικαστική του διαμάχη με τη Μάιντς, καθώς την Πέμπτη (2/4) απορρίφθηκε η έφεση του γερμανικού συλλόγου.

Ο Ανουάρ Ελ Γκαζί βγήκε οριστικά νικητής από τη δικαστική του διαμάχη με τη Μάιντς, καθώς την Πέμπτη (2/4) απορρίφθηκε η έφεση του γερμανικού συλλόγου.

Η υπόθεση αφορούσε την καταγγελία του συμβολαίου του Ολλανδομαροκινού εξτρέμ το 2023, μετά από δημόσιες τοποθετήσεις του σχετικά με τη σύγκρουση στη Μέση Ανατολή. Το δικαστήριο έκρινε ότι η ελευθερία της έκφρασης υπερισχύει, δικαιώνοντας τον ποδοσφαιριστή και καθιστώντας τελεσίδικη την προηγούμενη απόφαση.

Ήδη από το καλοκαίρι του 2024, η Μάιντς είχε υποχρεωθεί να καταβάλει αποζημίωση τουλάχιστον 1,5 εκατομμυρίου ευρώ στον Ελ Γκαζί, ενώ όφειλε και να τον επανεντάξει στο δυναμικό της.

«Ήρθε η ώρα οι υπεύθυνοι της Μάιντς να αποδεχθούν την πραγματικότητα και να καταβάλουν το υπόλοιπο του συμβολαίου μου», ανέφερε, προσθέτοντας πως σκοπεύει να διαθέσει τα χρήματα σε δράσεις στήριξης παιδιών στη Γάζα.