Ο Νεϊμάρ Τζούνιορ ήταν έξαλλος με τον τέταρτο διαιτητή της αναμέτρησης της Σάντος με την Κοριτίμπα.

Ο Βραζιλιάνος μεσοεπιθετικός τραυματίστηκε και είχε περάσει εκτός αγωνιστικού χώρου, για να του παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες. Σε εκείνο το χρονικό σημείο, η Σάντος προχώρησε σε αλλαγές και ο τέταρτος διαιτητής θεώρησε πως ένας από τους παίκτες που θα βγει ήταν ο αστέρας της ομάδας, χωρίς όμως να έχει δηλωθεί μια τέτοια αλλαγή από το τεχνικό επιτελείο.

Ο Νεϊμάρ ήταν έξαλλος με τον τέταρτο διαιτητή και αφού πήρε το χαρτάκι με τις αλλαγές, το έδειχνε στην κάμερα, ενώ φώναζε έξαλλος στον τέταρτο διαιτητή. Ο Νεϊμάρ έγινε τελικά αλλαγή και δέχτηκε και κίτρινη κάρτα για τη συμπεριφορά του. Ο αγώνας έληξε με ήττα 3-0 της Σάντος.

Το σχετικό βίντεο: