Στην Γκρέμιο θα συνεχίσει την καριέρα του ο Γουίλιαν, ο οποίος είχε φορέσει τη φανέλα του Ολυμπιακού.

Ο Βραζιλιάνος μεσοεπιθετικός έμεινε ελεύθερος από τη Φούλαμ και αποφάσισε να επιστρέψει στα πάτρια εδάφη. Το συμβόλαιό του με τη Γκρέμιο θα έχει χρονική διάρκεια ενός έτους. Κατά το παρελθόν, ο Γουίλιαν έχει φορέσει τις φανέλες και των Άρσεναλ, Τσέλσι και Σαχτάρ.

Η σχετική ανακοίνωση: