Ο Έλι Οκόμπο αποφάσισε να απέχει από τις αγωνιστικές υποχρεώσεις της Μονακό, μέχρι να διευθετηθούν οι οικονομικές υποχρεώσεις της διοίκησης.

Ο έμπειρος παίκτης φέρεται να είναι ιδιαίτερα ενοχλημένος με τη διοίκηση της ομάδας και θεωρεί πως δεν τηρούνται οι δεσμεύσεις, σχετικά με την καταβολή των χρημάτων, που οφείλονται στους παίκτες. Η Μονακό παρατάχθηκε με εννέα παίκτες στην αναμέτρηση με την Μπουλαζάκ, από την οποία γνώρισε την ήττα 92-74.

Χαρακτηριστικά, ο Οκόμπο έγραψε στο «Χ»: «Η ευχαρίστησή μου, η φιλοδοξία μου και το επάγγελμά μου είναι να είμαι στο γήπεδο. Έχουμε διαφορετικές περιπτώσεις στην ομάδα. Θα επιστρέψω όταν οι δεσμεύσεις και οι υποσχέσεις τηρηθούν απέναντί μου».

Το σχετικό ποστάρισμα: