Ο Έλι Οκόμπο ενημέρωσε μέσω ανάρτησης στο «X» πως θα αγωνιστεί ξανά με τη Μονακό όταν τακτοποιηθούν οι υποσχέσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η Μονακό παραπαίει και ο Έλι Οκόμπο απουσίασε από το ματς με την Μπουλαζάκ (92-74), αναφέροντας πάντως τον λόγο.
Ο Γάλλος γκαρντ πριν το τζάμπολ της Μονακό δημοσιοποίησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο X, αναφέροντας πως: «Η ευχαρίστησή μου, η φιλοδοξία μου και η δουλειά μου είναι να βρίσκομαι στο παρκέ. Έχουμε διάφορες υποθέσεις στην ομάδα. Θα επιστρέψω όταν εκπληρωθούν οι δεσμεύσεις και οι υποσχέσεις που μου δόθηκαν».
Mon plaisir, mon ambition et mon métier c’est d’être sur le terrain.
— Elie Okobo (@ElieOkobo_0) May 16, 2026
Nous avons des cas différents dans l’équipe.
Je serais de retour quand les engagements et promesses seront tenus à mon égard.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ