Ο Έλι Οκόμπο ενημέρωσε μέσω ανάρτησης στο «X» πως θα αγωνιστεί ξανά με τη Μονακό όταν τακτοποιηθούν οι υποσχέσεις.

Η Μονακό παραπαίει και ο Έλι Οκόμπο απουσίασε από το ματς με την Μπουλαζάκ (92-74), αναφέροντας πάντως τον λόγο.

Ο Γάλλος γκαρντ πριν το τζάμπολ της Μονακό δημοσιοποίησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο X, αναφέροντας πως: «Η ευχαρίστησή μου, η φιλοδοξία μου και η δουλειά μου είναι να βρίσκομαι στο παρκέ. Έχουμε διάφορες υποθέσεις στην ομάδα. Θα επιστρέψω όταν εκπληρωθούν οι δεσμεύσεις και οι υποσχέσεις που μου δόθηκαν».