Ο Ζοέλ Εμπίντ τόνισε πως δεν ξέρει αν τη νέα σεζόν θα βρίσκεται στο ρόστερ των Φιλαδέλφεια 76ερς.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Αμερικανός παίκτης εμφανίστηκε απογοητευμένος μετά την ολοκλήρωση της σειράς με τους Νιου Γιορκ Νικς (4-0) και τόνισε πως θέλει να κερδίζει. Επίσης, δήλωσε πως είναι ενθουσιασμένος που βρίσκει και πάλι τον καλό του εαυτό.
Αρχικά, ο Εμπίντ δήλωσε: «Θέλω να κερδίσω περισσότερο από τον καθένα. Πονάει το να χάνεις. Δεν έχω κερδίσει τίποτα, οπότε πονάει. Αλλά πάω σπίτι και μεγαλώνω τον γιο μου, την κόρη μου, κοιτάω την γυναίκα μου στα μάτια και καταλαβαίνω πως είμαι καλός άνθρωπος. Αυτό μετράει».
Και συμπλήρωσε στη συνέχεια: «Δεν ξέρω ποιος θα είναι εδώ. Δεν ξέρω καν αν θα είμαι εγώ εδώ, αλλά ό,τι είναι να γίνει θα γίνει. Προσωπικά, είμαι ενθουσιασμένος που βρίσκω ξανά τον εαυτό μου».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ