Στην τρίτη θέση του marketing της περασμένης σεζόν βρέθηκε η ΚΑΕ Ολυμπιακός, όπως ανακοίνωσε η Euroleague. Οι «ερυθρόλευκοι» έμειναν πίσω από τις Ουνικάχα Μάλαγα και ΤΣΣΚΑ Μόσχας, οι οποίες κατέλαβαν την πρώτη και δεύτερη θέση αντίστοιχα.
Ο διευθυντής marketing των πρωταθλητών Ευρώπης, Νίκος Λεπενιώτης, τόνισε μετά την παραλαβή του Bronze Devotion Marketing Award από τον Ζόρντι Μπερτομέου: «Το βραβείο αυτό επιβραβεύει την προσπάθεια που έχει γίνει τα τελευταία χρόνια από όλη την ομάδα του Ολυμπιακού, εντός και εκτός του παρκέ. Αποτελεί μια αναγνώριση τόσο της δυναμικής εμπορικής ανάπτυξης που έχει επιτευχθεί από το 2007 και μετα όσο και της στρατηγικής marketing που έχουμε εφαρμόσει σε όλα τα επίπεδα. Φυσικά κάτι τέτοιο δεν θα ήταν εφικτό χωρίς την πλήρη υποστήριξη και το όραμα της διοίκησης και των κ.κ. Αγγελόπουλων όσο και της σκληρής δουλειάς όλων των στελεχών της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ. Συγχαρητήρια σε όλους»!