Η κατάκτηση του 4ου ευρωπαϊκού τροπαίου από τον Ολυμπιακό έφερε έντονες διαμαρτυρίες από τη Ρεάλ Μαδρίτης για τις αποφάσεις των διαιτητών, οι οποίες βρέθηκαν στο επίκεντρο της μπασκετικής επικαιρότητας στην ιβηρική χώρα.
Ο σέντερ της «Βασίλισσας», ο οποίος δεν κατάφερε να ενισχύσει την ομάδα του στον τελικό λόγω τραυματισμού, εξέφρασε δημόσια την αγανάκτησή του για την αντιμετώπιση που έτυχε η ισπανική ομάδα από τους διαιτητές της αναμέτρησης.
Σε ανάρτησή του στην πλατφόρμα Χ, ο Έντι Ταβάρες δήλωσε χαρακτηριστικά: «Είμαι ακόμα άφωνος. Πώς είναι δυνατόν να ρισκάρουν τη ζωή τους και μετά να μην τους ενδιαφέρει καθόλου η θυσία που έχεις κάνει; Θα επιστρέψουμε».
Το «ξέσπασμα» του Ταβάρες αποτυπώνει το κλίμα που επικρατεί στις τάξεις της Ρεάλ Μαδρίτης μετά την ολοκλήρωση του Final Four, μεταφέροντας πλέον τη συζήτηση από το αγωνιστικό κομμάτι στο παρασκήνιο των διαιτητικών αποφάσεων που θεωρούν οι Ισπανοί ότι έκριναν τον τίτλο της Euroleague.
Todavía sigo sin palabras. ¿Cómo es posible que se dejen la vida y luego les dé igual todo el sacrificio que has hecho?
— Edy Tavares (@waltertavares22) May 25, 2026
VOLVERÉMOS 😤💪🏾