Οι πρόεδροι της ΚΑΕ Ολυμπιακός, Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος, βρέθηκαν στην προπόνηση των Πειραιωτών στο T-Center μία μέρα πριν την έναρξη του Final Four της EuroLeague.

Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη του Final Four της EuroLeague στην Αθήνα, ο Ολυμπιακός στον πρώτο ημιτελικό αντιμετωπίζει τη Φενέρμπαχτσε (22/05, 18:00, Novasports Prime).

Στο Τ-Center μία μέρα πριν την πρεμιέρα του μεγαλύτερου ευρωπαϊκού ραντεβού ο Παναγιώτης και Γιώργος Αγγελόπουλος βρέθηκαν στην προπόνηση των Πειραιωτών.

Δείτε την ανάρτηση: