Οι δηλώσεις του Μίκαελ Γιάντουνεν στον Χρήστο Καούρη για το πρώτο του Final Four με τη Φενέρμπαχτσε, αλλά και το μαρκάρισμα πάνω στον Σάσα Βεζένκοφ του Ολυμπιακού.

Όλα όσα είπε ο Μίκαελ Γιάντουνεν στα κανάλια Novasports για τον ημιτελικό της Φενέρμπαχτσε με τον Ολυμπιακό (22/05, 18:00, Novasports Prime), αλλά και το πρώτο του Final Four.

«Ο Ολυμπιακός είναι πολλή οργανωμένη ομάδα. Θα είναι μία δύσκολη δουλειά για εμένα να μαρκάρω τον Βεζένκοφ. Απολαμβάνω την πρώτη μου φορά σε Final Four, είμαι λίγο αγχωμένος. Ο Ολυμπιακός έχει την εμπειρία. Προσπαθώ να απομονώνομαι από τον κόσμο. Θα είναι τρελή ατμόσφαιρα», είπε ο Φινλανδός.