Οι δηλώσεις του Μπόνζι Κόλσον πριν τον ημιτελικό με τον Ολυμπιακό!

Στο ότι η Φενέρμπαχστε είναι εδώ για να κερδίσει στάθηκε ο Μπόνζι Κόλσον, πριν τον ημιτελικό του Final Four κόντρα στον Ολυμπιακό (22/05, 18:00 Novasports). Ακόμη, αποθέωσε στον Σάσα Βεζένκοφ!

Μεταξύ άλλων τόνισε πως:

«Είναι μια σπουδαία εμπειρία. Είναι μια υπέροχη πόλη. Γι αυτό είμαστε εδώ, για να νικήσουμε.

Ο Ολυμπιακός είναι μια ομάδα με ταλέντο. Έχουν τον Βεζένκοφ, τον MVP της EuroLeague, που μπορεί να σκοράρει χωρίς τρίπλα. Είναι μια καλή ομάδα, με εξαιρετικό προπονητή.

Αν μαρκάρω τον Βεζένκοφ, θα προσπαθήσω να τον δυσκολέψω. Είναι όμως κάτι δύσκολο. Είναι o MVP».