Η διοίκηση του Άρη είχε την ευκαιρία να έχει μια πρώτη επαφή με την Euroleague, επί αθηναϊκού εδάφους.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Συγκεκριμένα, ο μεγαλομέτοχος της «κίτρινης» ΚΑΕ, Ρίτσαρντ Σιάο, συνοδευόμενος από τον διευθύνων σύμβουλο, Αγαπητό Διακογάννη και τον general manager, Νίκο Ζήση, είχαν συνάντηση με τον CEO της λίγκας, Τσους Μπουένο. Οι «κίτρινοι» ανέλυσαν το πλάνο τους στη λίγκα και το μέγεθος της επένδυσης που έχει γίνει και η οποία θα συνεχίσει να γίνεται. Στόχος της διοίκησης είναι η επιστροφή του Άρη στην κορυφαία ευρωπαϊκή διοργάνωση, κάτι για το οποίο η λίγκα δεν είναι αρνητική. Οι δυο πλευρές θα συνεχίσουν τις επαφές και το επόμενο διάστημα, έτσι ώστε να μπορέσει να επιτευχθεί ο συγκεκριμένος στόχος για τον Άρη.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ