Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε τετ α τετ με τον CEO της EuroLeague, Τσους Μπουένο εν όψει του Final Four της Αθήνας.

Στην Αθήνα και το T-Center θα διεξαχθεί το Final Four της EuroLeague το τριήμερο 22 έως 24 Μαΐου. Ο πρωθυπουργός της Ελλάδας, Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε με τον CEO της EuroLeague, Τσους Μπουένο εν όψει του Final Four.

Αναλυτικά το μήνυμα του:

“Σπουδαία συνάντηση με τον Τσους Μπουένο ενόψει του F4 της EuroLeague που έρχεται στην Αθήνα. Ένα σημαντικό γεγονός για την Ελλάδα, με εκατομμύρια οπαδούς να παρακολουθούν σε περισσότερες από 200 χώρες. Ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε αθλητές, οπαδούς, τα μέσα ενημέρωσης και να αναδείξουμε τη φιλοξενία, τον δυναμισμό και την ενέργεια της Αθήνας”.