Η Φενέρ του Σάρας ολοκλήρωσε την κανονική διάρκεια της σεζόν με νίκη που ισούται με πρωτιά και ο Λιθουανός κόουτς μίλησε και για το ερχόμενο Final-Four.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αναλυτικά όσα είπε ο Σαρούνας Γιασικεβίτσιους μετά τη νίκη επί της Μπαχτσεσεχίρ:
«Υπήρξαν στιγμές σήμερα που παίξαμε καλό μπάσκετ. Πρέπει να βασιστούμε σε αυτό. Συγχαίρω την ομάδα μας που ολοκλήρωσε τη regular season ως πρωτοπόρος. Λαμβάνοντας υπόψη το πρόγραμμα που είχαμε και όλα όσα συνέβησαν, αυτό είναι ένα μεγάλο επίτευγμα. Τώρα πρέπει να επικεντρωθούμε στο να κάνουμε μια καλή εβδομάδα προπόνησης και να πάμε στην Αθήνα στην καλύτερη δυνατή φόρμα».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ