Ο Πέδρο Μαρτίνεθ αναρωτήθηκε για το νέο στόχο που έχει η Βαλένθια ενόψει Final Four.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η δήλωση του Πέδρο Μαρτίνεθ μετά το τέλος του αγώνα:
“Ο πρώτος μας στόχος ήταν να παλέψουμε για τα play in. Αργότερα, στοχεύσαμε τα playoffs και στη συνέχεια στο Top4. Πριν από περίπου τρεις βδομάδες ο στόχος ήταν να πάμε στο Final Four. Τώρα; Τι άλλο;”
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ