Η διοίκηση της Ντουμπάι προχώρησε σε συμφωνία με δυο ακόμα παίκτες, προκειμένου να ενισχύσει το ρόστερ της νέα αγωνιστική περίοδο.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η ομάδα των Αραβικών Εμιράτων έχει έρθει σε συμφωνία με τους Άλφα Ντιαλό και Μαμαντί Ντιακιτέ. Ο πρώτος θα αποχωρήσει από τη Μονακό, με την οποία είχε τη φετινή σεζόν 11,9 πόντους και 4,4 ριμπάουντ σε 42 ματς. Από την άλλη πλευρά, ο δεύτερος θα αποχωρήσει από την Μπασκόνια, με την οποία είχε φέτος 8,4 πόντους και 4,2 ριμπάουντ σε 37 αγώνες. Η αραβική ομάδα έχει ήδη κλείσει τους Έλι Οκόμπο και Τζάρον Μπλόσομγκεϊμ.

Το σχετικό ποστάρισμα: