Η διοίκηση της Ντουμπάι προχώρησε σε συμφωνία με δυο ακόμα παίκτες, προκειμένου να ενισχύσει το ρόστερ της νέα αγωνιστική περίοδο.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η ομάδα των Αραβικών Εμιράτων έχει έρθει σε συμφωνία με τους Άλφα Ντιαλό και Μαμαντί Ντιακιτέ. Ο πρώτος θα αποχωρήσει από τη Μονακό, με την οποία είχε τη φετινή σεζόν 11,9 πόντους και 4,4 ριμπάουντ σε 42 ματς. Από την άλλη πλευρά, ο δεύτερος θα αποχωρήσει από την Μπασκόνια, με την οποία είχε φέτος 8,4 πόντους και 4,2 ριμπάουντ σε 37 αγώνες. Η αραβική ομάδα έχει ήδη κλείσει τους Έλι Οκόμπο και Τζάρον Μπλόσομγκεϊμ.
Το σχετικό ποστάρισμα:
Dubai Basketball is set to add two standout EuroLeague players to its roster for next season 🤝
— BasketNews (@BasketNews_com) May 13, 2026
More details: https://t.co/7KSZmQqgHD pic.twitter.com/OL5jr94LCU
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ