Η Ζαλγκίρις συνεχίζει να θωρακίζει τον κορμό της ενόψει της επόμενης σεζόν, ανακοινώνοντας και επίσημα την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Μαοντό Λο.

Ο 33χρονος Γερμανός γκαρντ υπέγραψε νέο συμβόλαιο διάρκειας 1+1 ετών, επιβεβαιώνοντας την εμπιστοσύνη της λιθουανικής ομάδας στο πρόσωπό του.

Με αυτή την κίνηση, ο Λο γίνεται ο δεύτερος ξένος παίκτης που «δένει» η Ζαλγκίρις το τελευταίο διάστημα, ακολουθώντας τον Ντάστιν Σλίβα, ο οποίος είχε ανανεώσει νωρίτερα μέσα στη χρονιά έως το 2028.

Κατά τη διάρκεια της φετινής σεζόν στην EuroLeague, ο Μαοντό Λο αποτέλεσε μια αξιόπιστη λύση στα χέρια του προπονητή του. Σε 41 αναμετρήσεις (ξεκινώντας στην αρχική πεντάδα στις 5 εξ αυτών), ο Γερμανός διεθνής είχε κατά μέσο όρο 7 πόντους, 2,4 ασίστ και 1,9 ριμπάουντ.