Σημαντική έξωαγωνιστική διάκριση για την ομάδα του Ολυμπιακού το τμήμα Marketing της οποίας αναδείχθηκε 2ο μεταξύ 64 ομάδων στο διαγωνισμό Devotion Marketing Awards της Euroleague. Πρώτη ήταν η Άλμπα και τρίτη η Λαμποράλ Κούτσα.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ολυμπιακού
«Την 2η θέση μεταξύ 64 Ευρωπαϊκών ομάδων στο marketing κατέκτησε ο Ολυμπιακός ανεβαίνοντας μια θέση υψηλότερα από πέρυσι όπου είχε κατακτήσει την 3η θέση. Την πρώτη θέση στο διαγωνισμό Devotion Marketing Awards της Euroleague κατέκτηση η ALBA Βερολίνου και την τρίτη θέση η Σάσκι Βασκόνια.Ο Ολυμπιακός βραβεύτηκε για το loyalty πρόγραμμα που έχει αναπτύξει σε συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς με το λανσάρισμα της Olympiacos BC World MasterCard, μέσα από το οποίο συνδυάζεται η εμπορική ανάπτυξη της ομάδας, η καθημερινή σύνδεση των φιλάθλων με την ομάδα οι οποίοι μπορούν να απολαμβάνουν μοναδικά προνόμια και αποκλειστικές εμπειρίες, η εμπλοκή στο πρόγραμμα και άλλων χορηγών και συνεργατών της ομάδας και η ανάπτυξη ενός ιδιαίτερου και καινοτόμου προγράμματος πιστότητας με πολύ μεγάλη προοπτική για τα ερχόμενα χρόνια.
Ο Εμπορικός Δ/ντης της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ κ. Νίκος Λεπενιώτης δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την βράβευση αυτοί καθώς και για το γεγονός ότι τα τελευταία 3 χρόνια είμαστε στις κορυφαίες ομάδες της Euroleague και εκτός παρκέ, σε θέματα marketing και εμπορικής ανάπτυξης. Το πρόγραμμα για το οποίο βραβευτήκαμε, ανάμεσα σε άλλα, αποτελεί για εμάς προτεραιότητα για τα ερχόμενα έτη καθώς η Olympiacos BC MasterCard θα είναι το απόλυτο εργαλείο για όλους τους φιλάθλους μας με ιδιαίτερα προνόμια και αποκλειστικές εμπειρίες. Συγχαρητήρια σε όλα τα στελέχη της ΚΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ για την υπέροχη και ομαδική δουλειά!».
Διάκριση για το Marketing του Ολυμπιακού
Σημαντική έξωαγωνιστική διάκριση για την ομάδα του Ολυμπιακού το τμήμα Marketing της οποίας αναδείχθηκε 2ο μεταξύ 64 ομάδων στο διαγωνισμό Devotion Marketing Awards της Euroleague.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ