Τι είπε ο Φίζελ μετά την ήττα της ΑΕΚ στον τελικό του BCL.

Στα καθοριστικά σουτ που βρήκε η Ρίτας στον τελικό του Basketball Champions League στάθηκε ο ΚιΣόν Φίζελ μετά την ήττα της ΑΕΚ, σε ένα παιχνίδι όπου η Ένωση είδε το τρόπαιο να… χάνεται μέσα από τα χέρια της.

ΑΕΚ-Ρίτας 86-92 (παρ.): «Κιτρινόμαυρη» αυτοχειρία από το +20 και χαμένη δική της κούπα!

Αναλυτικά όσα είπε:

«Τους αφήσαμε πολλά ελεύθερα τρίποντα και βρήκαν ρυθμό. Ήρθα λίγο αργά στην σεζόν, είδα πόσο ενωμένη ήταν η ομάδα και πόσο σκληρά δούλευαν, ήταν κίνητρο για εμένα. Είμαι ευγνώμων που είμαι εδώ με αυτούς τους παίκτες».