Η παραδειγματική λειτουργία του τμήματος μάρκετινγκ της ΚΑΕ Ολυμπιακός επιβραβεύτηκε.

Η παραδειγματική λειτουργία του τμήματος μάρκετινγκ της ΚΑΕ Ολυμπιακός επιβραβεύτηκε. 

Στο περιθώριο της κλήρωσης της Euroleague για τη σεζόν 2015-16 στη Βαρκελόνη, η ομάδα του Πειραιά, φιναλίστ στο φάιναλ φορ της περυσινής σεζόν στη Μαδρίτη, αναδείχθηκε η κορυφαία της συγκεκριμένης κατηγορίας και της απονεμήθηκε το «Χρυσό βραβείο Μάρκετινγκ». 

Παρών στην πρωτεύουσα της Καταλονίας, πριν την έναρξη της διαδικασίας της κλήρωσης, ήταν ο διευθυντής μάρκετινγκ, Νίκος Λεπενιώτης, ο οποίος παρέλαβε το βραβείο για λογαριασμό της ΚΑΕ Ολυμπιακός.