Ο Όμιλος Σαράντη, μία από τις ηγετικές εταιρείες στην παραγωγή και εμπορία καταναλωτικών προϊόντων εξασφάλισε σημαντική προβολή των brands Str8, Lanes & Αdidas, μέσα από την ενέργεια Basket League Action που στήθηκε αποκλειστικά για τις ανάγκες του.
Με όχημα το ελληνικό πρωτάθλημα μπάσκετ, δημιουργήθηκαν customized τηλεοπτικά fillers, με περιεχόμενο τα highlights της κάθε αγωνιστικής, τα οποία προβάλλονταν κάθε εβδομάδα στα κανάλια Novasports, στο Novasports.gr αλλά και στα social media. Μέσα από την ενέργεια, ο Όμιλος Σαράντη πέτυχε την καλύτερη δυνατή σύνδεση των προϊόντων του με το premium αθλητικό περιεχόμενο της Basket League.
Η ενέργεια είχε διάρκεια 9 μηνών, κατά την οποία τα 27 customized fillers που δημιουργήθηκαν προβάλλονταν έντονα τόσο από τα κανάλια Novasports –περίπου 13 φορές το καθένα ανά εβδομάδα-, όσο και από την κεντρική σελίδα αλλά και την ειδική ενότητα στο Novasports.gr που είχε φτιαχτεί στο look n’ feel των προϊόντων του Ομίλου Σαράντη.
Δεδομένου ότι η καμπάνια ήταν σημαντικής έκτασης και έντασης, ο Όμιλος Σαράντη κατάφερε να αγγίξει το στοχευμένο κοινό του (άνδρες 18 – 54), ταύτισε τα brands του με το premium περιεχόμενο της Basket League και μέσα από ένα σφαιρικό 360 μίγμα μέσων και ένα δημιουργικό media plan, πέτυχε τη μέγιστη δυνατή αναγνωρισιμότητα.