Mε κεντρικό σύνθημα «Η STOIXIMAN.GR Basket League ενώνει και το μπάσκετ νοιάζεται» πραγματοποιήθηκε σήμερα (8/5) στο «Παναθηναϊκό Στάδιο» (Αίθουσα Αίθριο του Μουσείου των Ολυμπιακών Αγώνων) συνέντευξη Τύπου, στην οποία παρουσιάστηκαν οι αρχές και η φιλοσοφία του Χορηγικού Πλάνου του Συνδέσμου με θέμα: «Greek Basket League 360ο Χορηγικό και Επικοινωνιακό Πλάνο 2018-21».
Τον λόγο πήρε πρώτος ο πρόεδρος του ΕΣΑΚΕ κ. Ευάγγελος Γαλατσόπουλος ο οποίος δήλωσε τα εξής:
«Σας καλωσορίζουμε σε αυτό τον ιστορικό χώρο. Εδώ που έγιναν οι πρώτοι Ολυμπιακοί Αγώνες της σύγχρονης ιστορίας. Στο Παναθηναϊκό Στάδιο που πριν από 50 χρόνια σημειώθηκε μπροστά σε 80.000 θεατές – κάτι που αποτελεί παγκόσμιο ρεκόρ – ο πρώτος θρίαμβος του ελληνικού μπάσκετ σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Η κατάκτηση του τίτλου του Κυπέλλου Κυπελλούχων Ευρώπης από την ΑΕΚ, η οποία 50 χρόνια μετά κατέκτησε το Basketball Champions League και την συγχαίρουμε θερμά γι’ αυτό.
Σε εκείνες της εποχές, που έχουν χαρακτηριστεί τα “πέτρινα ρομαντικά χρόνια” του ελληνικού μπάσκετ, το κέντρο της Αθήνας ήταν μαζί με την Θεσσαλονίκη η “καρδιά” του αθλήματος στην χώρα μας. Στο Παναθηναϊκό Στάδιο γίνονταν 3 και 4 αγώνες κάθε Σαββατοκύριακο, λίγα χιλιόμετρα πιο μακριά είναι η έδρα του ιστορικού Πανελληνίου, ο “Τάφος του Ινδού” το γήπεδο για δεκαετίες του Παναθηναϊκού, το γυμναστήριο του Σπόρτιγκ, το πρώτο κλειστό στην Ελλάδα κ.ο.κ.
Επιλέξαμε αυτό τον ιστορικό χώρο για την σημερινή παρουσίαση της νέας στρατηγικής marketing και χορηγιών του ΕΣΑΚΕ, που έχει την ονομασία “360 Μοίρες”, λόγω της προσπάθειας για μια ολόκληρη στροφή στην λειτουργία του ΕΣΑΚΕ. Θέλουμε να συνδέσουμε το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του ελληνικού μπάσκετ. Η νέα μας στρατηγική που θα σας παρουσιάσει ο Διευθυντής Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του ΕΣΑΚΕ κύριος Νίκος Καραχάλιος έχει διαμορφωθεί από τα διδάγματα του παρελθόντος και από τον σεβασμό στη μεγάλη παράδοση του αθλήματος στη χώρας μας με σύγχρονες μεθόδους και σκοπό ένα καλύτερο παρόν και μέλλον για το ελληνικό μπάσκετ, το πρωτάθλημα μας και όλες τις ομάδες που καλλιεργούν το αγαπημένο μας σπορ.
Η νέα φιλοσοφία marketing και χορηγιών του ΕΣΑΚΕ, εντάσσεται στο πλάισιο της εντολής που πήραμε τον Ιούλιο του 2017 από την Γενική Συνέλευση μας για αλλαγή της πορείας της Basket League με στόχο την ανάπτυξη του επαγγελματικού μπάσκετ.
Πετύχαμε μέχρι τώρα να:
* Διοργανώσουμε ένα συναρπαστικό Πρωτάθλημα γεμάτο συγκινήσεις και υψηλές τηλεθεάσεις.
* Να αναβιώσουμε το All Star Game, που έγινε στην Πάτρα με μεγάλη οργανωτική, τηλεοπτική και εμπορική επιτυχία, συνδυάζοντας την διοργάνωση με κοινωνικές δράσεις.
* Να προχωρήσουμε στην αναδιοργάνωση της Διευθύνσης Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ
* Να συμφωνήσουμε για τις 11 ΚΑΕ της STOIXIMAN.GR Basket League με την δημόσια τηλεόραση ΕΡΤ, που προσφέρει την δυνατότητα στο πρωτάθλημα μας να μπει σε κάθε ελληνικό σπίτι.
* Να προσθέσουμε δύο νέους χορηγούς, Cosmote και Watt & Wolt στους υποστηρικτές του ΕΣΑΚΕ και της STOIXIMAN.GR Basket League.
* Να διοργανώσουμε και τη φετινή σεζόν σε συνεργασία με την STOIXIMAN.GR την εκστρατεία κοινωνικής αλληλεγγύης «Basket Αγάπης» και να επισκεφθούμε για 10η συνεχή χρονιά το Χριστοδούλειο Ίδρυμα.
* Να εγκαινιάσουμε μια νέα κοινωνική δράση, την περίοδο των Χριστουγέννων τους «Μπασκετοβασίληδες».
* Να συνεισφέρουμε στους πλημμυροπαθείς του Δήμου Μάνδρας.
Η νέα στρατηγική marketing και χορηγιών του ΕΣΑΚΕ, που αποτελείται από 12 “βήματα”, έχει στόχο την εξωστρέφεια της STOIXIMAN.GR Basket League πάντα σε συνεργασία με τα μέλη του Συνδέσμου. Για αυτό η νέα μας φιλοσοφία στην χορηγία και στην επικοινωνία διαμορφώθηκε σε συνεργασία με την ομάδα εργασίας που αποτελούν τα εξιδικευμένα στελέχη των ΚΑΕ. Αλλάζουμε την στρατηγική μας, η οποία είχε ως βάση τον ένα μεγάλο χορηγό του πρωταθλήματος, προκειμένου να απευθυνθούμε σε περισσότερες εταιρείες. Προκειμένου να δώσουμε την δυνατότητα σε περισσότερους χορηγούς να “αγκαλιάσουν” το πρωτάθλημα μας, που αποτελεί το “κόσμημα” του αθλητισμού στην χώρα μας.
Βασικός στόχος μας είναι να δώσουμε την δυνατότητα στις ομάδες να αναπτυχθούν και η STOIXIMAN.GR Basket League να γίνει στο άμεσο μέλλον ακόμη πιο ανταγωνιστική, αλλά και ανταποδοτική στους επενδυτές, που “ματώνουν” για να προσφέρουν θέαμα, χαρά και συγκινήσεις στους φιλάθλους.
Τη νέα στρατηγική μας θα την αναπτύξει ο κύριος Καραχάλιος όπως προείπα, εκεί που θέλω εγώ να σταθώ είναι η προτεραιότητα μας να γίνει η Basket League, πρωτάθλημα Κοινωνικής Ευθύνης. Γνωρίζετε ότι είμαστε κοντά στους ανθρώπους που έχουν ανάγκη με το πρόγραμμα «Basket Αγάπης», το οποίο εδώ και αρκετά χρόνια έχει βρεθεί σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Θέλουμε να αναπτύξουμε ακόμη περισσότερο τις κοινωνικές δράσεις μας, γιατί πιστεύουμε ότι το μπάσκετ πρέπει να επιστρέφει στην κοινωνία την αγάπη και το ενδιαφέρον που εισπράττει και διότι επιδίωξη μας είναι ένα πρωτάθλημα με κέντρο τον άνθρωπο.
Στις 14 Μαΐου συμμετέχουμε στον αγώνα μπάσκετ που διοργανώνει ο Οργανισμός Κατά των Ναρκωτικών (ΟΑΚΑ) στο κλειστό γυμναστήριο «Ανδρέας Παπανδρέου» και αυτή η κίνηση είναι ενδεικτική της νέας μας προσέγγισης. Σύνθημα του αγώνα είναι “Στόχος μου η ζωή” και θα αγωνιστούν η ομάδα του Γυμναστικού Συλλόγου Περιστερίου, την οποία θα έχουμε την ευκαιρία να καλωσορίσουμε ξανά στην Basket League, και η ομάδα των ALL TIME STARS ΟΚΑΝΑ, την οποία αποτελούν μεγάλες “δόξες” του παρελθόντος.
Σας καλούμε όλους να παρακολουθήσετε αυτόν τον πολύ σημαντικό κατά την γνώμη μας αγώνα, που δίνει το πραγματικό μήνυμα του αθλητισμού. Εκείνου του αθλητισμού που θέλει και θα επιδιώξει να υπηρετήσει ο ΕΣΑΚΕ και η STOIXIMAN.GR Basket League. Η φιλοσοφία μας είναι ότι η Basket League νοιάζεται για όλους. Για την μπασκετική κοινότητα, αλλά για το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο».
Στην δευτερολογία του ο πρόεδρος του ΕΣΑΚΕ επισήμανε: «Συμπληρώνεται ένας χρόνος από τότε που ανέλαβα την προεδρία με την ψήφο όλων την ομάδων. Ξέρω που βρίσκομαι και τι χρειάζεται. Πολλή δουλειά και συνεργασία όλων για έναν κοινό στόχο. Όλοι μαζί, και να το εννοούμε στην πράξη. Τον περασμέο Μάρτη που πήγα δεν υπήρχε συμβόλαιο και τρέχαμε ως την έναρξη του πρωταθλήματος να βρούμε τηλεοπτική στέγη. Δεν υπήρχε μάρκετινγκ στον ΕΣΑΚΕ. Είχε μάθει αλλιώς ο ΕΣΑΚΕ στα εύκολα κρατικά χρήματα.
Ξεκινήσαμε να οργανώσουμε το τμήμα μάρκετινγκ. Αρχίσαμε να φέρνουμε χορηγούς και φέραμε δύο πολύ σοβαρές εταιρίες. Έτσι και σήμερα μπορούμε να παρουσιάσουμε ένα πλάνο μέσα από τις διαδικασίες, με το διοικητικό συμβούλιο, τα τμήματα μάρκετινγκ των ομάδων.
Θέλουμε δυνατό ΕΣΑΚΕ που θα είναι προς όφελος των ομάδων. Θα γίνει δουλειά. Με τις επικοινωνίες που υπάρχουν με όλες τις ΚΑΕ, όλοι συμφωνούμε στο όλοι μαζί. Συζητούμε κι άλλα πράγματα όπως το καταστατικό του ΕΣΑΚΕ που πρέπει να αλλάξει. Υπάρχει άριστη επικοινωνία και με την ομοσπονδία και το υπουργείο αθλητισμού, με το οποίο συνεργαζόμαστε και εν όψει και του νέου αθλητικού νόμου.
Έχουμε συζητήσει να είναι πιο αυστηρό το πλαίσιο για τον έλεγχο της ΚΑΕ και να γίνουν πιο γρήγορες οι διαδικασίες ώστε να μην κάνουμε κλήρωση με ομάδα χ και ομάδα ψ. Όλες οι κινήσεις είναι για το καλό της λίγκας και το καλό των ομάδων.
Έχω να ανακοινώσω, επίσης, ότι χορηγός του νέου παιχνιδιού Basket League Predictor, το οποίο θα λειτουργήσει κατά την διάρκεια των πλέι οφ σε μικροσάιτ στην ιστοσελίδα του ΕΣΑΚΕ θα είναι η εταιρεία “Λουξ”».