Από την Ισλανδία επέστρεψε το απόγευμα της Τετάρτης (20/5) ο Νάιτζελ Χέις – Ντέιβις.

Ο Αμερικανός φόργουορντ εκμεταλλευόμενος το τριήμερο ρεπό που έδωσε ο Εργκίν Αταμάν μετά την αναμέτρηση με τη Μύκονο, ταξίδεψε στην Ισλανδία, σε μία ακόμη εξόρμηση – αστραπή.

Μάλιστα, με την επιστροφή του στην Αθήνα, ο Χέις-Ντέιβις πόσταρε στο Instagram μία σειρά από φωτογραφίες του ταξιδιού του στην Ισλανδία, αποκαλύπτοντας έτσι τον τελευταίο χρονικά προορισμό του.

screenshot 2026 05 20 201134
screenshot 2026 05 20 201158
screenshot 2026 05 20 201141
screenshot 2026 05 20 201149
screenshot 2026 05 20 201206