Από την Ισλανδία επέστρεψε το απόγευμα της Τετάρτης (20/5) ο Νάιτζελ Χέις – Ντέιβις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Αμερικανός φόργουορντ εκμεταλλευόμενος το τριήμερο ρεπό που έδωσε ο Εργκίν Αταμάν μετά την αναμέτρηση με τη Μύκονο, ταξίδεψε στην Ισλανδία, σε μία ακόμη εξόρμηση – αστραπή.
Μάλιστα, με την επιστροφή του στην Αθήνα, ο Χέις-Ντέιβις πόσταρε στο Instagram μία σειρά από φωτογραφίες του ταξιδιού του στην Ισλανδία, αποκαλύπτοντας έτσι τον τελευταίο χρονικά προορισμό του.





ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ