Ο Αμερικανός εκμεταλλεύτηκε το τριήμερο ρεπό που είχε δώσει ο Εργκίν Αταμάν στους παίκτες του Παναθηναϊκού.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στην Αθήνα επέστρεψε ο Νάιτζελ Χέις – Ντέιβις μετά το σύντομο διάλειμμα από τις υποχρεώσεις του με τον Παναθηναϊκό.
Ο Αμερικανός φόργουορντ εκμεταλλευόμενος το ρεπό που τους είχε δώσει ο Εργκίν Αταμάν, έλειψε από την Αθήνα και επέστρεψε σήμερα (20/5). Άλλωστε για την Πέμπτη (21/5) υπάρχει προγραμματισμένη προπόνηση στο κλειστό του Αγίου Θωμά.
Για τον Χέις-Ντέιβις δεν είναι η πρώτη φορά που στο ρεπό του κάνει μίνι απόδραση εκτός Ελλάδας, προκειμένου να εξερευνήσει μέρη του πλανήτη.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ