Ο προπονητής του Παναθηναϊκού Εργκίν Αταμάν μίλησε μετά το τέλος του αγώνα για την προσπάθεια της ομάδας του, την εύκολη πρόκριση επί της Μυκόνου και τα επικείμενα παιχνίδια με τον ΠΑΟΚ.