Τον Μιντάουγκας Κουζμίνσκας άφησε εκτός δωδεκάδας ο Ντράγκαν Σάκοτα, στη σημερινή πρεμιέρα της ΑΕΚ στα πλέι οφ της Greek Basketball League, απέναντι στον Άρη σήμερα, (19:00), στη SUNEL Arena.

Στον πρώτο αγώνα της Ένωσης μετά τον οδυνηρό χαμένο τελικό στο Basketball Champions League στην Μπανταλόνα, ο Σερβοέλληνας τεχνικός αποφάσισε να μην έχει στη δωδεκάδα τον Λιθουανό φόργουορντ, στον 1ο αγώνα με τον Άρη, για την προημιτελική φάση των πλέι οφ.

Η ΑΕΚ θ’ αγωνιστεί απέναντι στον Άρη με την εξής εξάδα ξένων: Μπάρτλεϊ, Γκρέι, Λεκαβίτσιους, Μπράουν, Φίζελ και Νάναλι.