Η έναρξη των Playoffs της Basket League πλησιάζει και ο Ολυμπιακός κάλεσε τους φιλάθλους του να δώσει βροντερό «παρών» στο ΣΕΦ για τον αγώνα με τον Κολοσσό (13/5, 17:00).

Η ανάρτηση της ΚΑΕ Ολυμπιακός:

«Η ώρα των πλέι οφ της Stoiximan GBL έφτασε!

Αύριο (13/05, 17:00) υποδεχόμαστε στο ΣΕΦ τον Κολοσσό H HOTELS COLLECTION στον πρώτο προημιτελικό του ελληνικού πρωταθλήματος, στον τελευταίο μας εντός έδρας αγώνα πριν το Final Four της Ευρωλίγκας.

Να είσαι εκεί!

https://ticketmaster.gr/osfpbc/»
.