TORO ROSSO


«Βάση»                    : Φαέντσα, Ιταλία
Διαδικτυακή διεύθυνση     : www.scuderiatororosso.com
Γενικός διευθυντής        : Φραντς Τοστ
Τεχνικός διευθυντής       : Τζιόρτζιο Ασκανέλι
Οδηγοί                    : Σεμπαστιάν Μπουεμί, Χαϊμέ Αλγκερσουάρι
Οδηγός δοκιμών            : Ντάνιελ Ρικιάρντο
Σασί                      : STR6
Μηχανή                    : Ferrari
Ελαστικά                  : Pirelli
«Ντεμπούτο»               : 2006
Παγκόσμια πρωταθλήματα    : –
Υψηλότερη θέση τερματισμού: 1η (1 φορά)
Pole positions            : 1
Ταχύτεροι γύροι           : –

Ιστορία στην Φόρμουλα 1

2006: Θετική πρώτη χρονιά για τη «μικρή» ομάδα της Red Bull, η οποία «γεννήθηκε» το 2005, μετά την εξαγορά της Μινάρντι από την αυστριακή εταιρεία. Ως η μοναδική ομάδα που διατηρεί κινητήρες V10 (με περιορισμούς), ανταγωνίζεται έντονα τα μονοθέσια της Red Bull, ενώ ο Βιταντόνιο Λιούτσι παίρνει τον «παρθενικό» βαθμό της στην Ινδιανάπολη. Ο παλαίμαχος οδηγός Γκέρχαρντ Μπέργκερ γίνεται συνιδιοκτήτης, αφού αγοράζει το 50% των μετοχών της Scuderia Toro Rosso.

2007: Κακό το ξεκίνημα της ομάδας, η οποία μετράει 13 εγκαταλείψεις στους πρώτους 10 αγώνες της χρονιάς. Ο Αμερικανός Σκοτ Σπιντ «κόβεται» τον Ιούλιο και αντικαθίσταται από τον αναπληρωματικό οδηγό της BMW Ζάουμπερ, Σεμπάστιαν Φέτελ. Οι βελτιώσεις έχουν ως συνέπεια το καλύτερο αποτέλεσμα της ομάδας μέχρι τότε στην Κίνα, όπου Φέτελ και Λιούτσι συγκεντρώνουν οκτώ βαθμούς.

2008: «Αναιμικό» το ξεκίνημα της χρονιάς, ωστόσο στη συνέχεια η ομάδα βελτιώνεται και ο Σεμπάστιαν Φέτελ πανηγύρισε στο ιταλικό γκραν πρι την «παρθενική» pole position και νίκη στην ιστορία της Toro Rosso. Βαθμολογείται σταθερά στο τελευταίο τρίτο της σεζόν, με αποτέλεσμα να καταλάβει την έκτη θέση στους κατασκευαστές, αφήνοντας πίσω της την «αδελφή» Red Bull. Ο Γκέρχαρντ Μπέργκερ πουλάει το μερίδιό του από την ομάδα πίσω στη Red Bull.

2009: Οι Σεμπαστιάν Μπουρντέ και Σεμπαστιάν Μπουεμί καταβάλλουν έντονη προσπάθεια για ένα καλό πλασάρισμα στα δοκιμαστικά. Ο Μπουρντέ αντικαθίσταται από τον 19χρονο Ισπανό, Χαϊμέ Αλγκερσουάρι, ύστερα από εννέα αγώνες. Στην Ουγγαρία παρουσιάζεται ένα σημαντικά βελτιωμένο μονοθέσιο, ωστόσο η Toro Rosso δεν καταφέρνει να αποφύγει την τελευταία θέση στους κατασκευαστές.

2010: Πρώτη σεζόν της Toro Rosso ως «πραγματικού κατασκευαστή», αφού πλέον είναι ανεξάρτητη από την «αδελφή» Red Bull. Στους περισσότερους αγώνες φτάνει στο δεύτερο μέρος των χρονομετρημένων δοκιμαστικών, αλλά είναι λίγα τα γκραν πρι, στα οποία βαθμολογείται. Το καλύτερο αποτέλεσμά της είναι η όγδοη θέση του Μπουεμί στον Καναδά. Κατατάσσεται ένατη στους κατασκευαστές, αφήνοντας πίσω της μόνο τις «νεοφώτιστες» ομάδες


Σχολιασμός

Γράψτε το σχόλιό σας

ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

ΕΠΩΝΥΜΙΑ: NOVA TELECOMMUNICATIONS & MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ (δ.τ. NOVA M.A.E.)

ΑΦΜ: 099936189, ΔΟΥ ΦΑΕ ΑΘΗΝΩΝ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΘΗΝΩΝ 106, ΑΘΗΝΑ, 104 42

ΤΗΛ: 210-6158000, E-MAIL: info@novasports.gr

ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ: NOVA M.A.E. ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ “UNITED GROUP OF COMPANIES”

ΝΟΜΙΜΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΡΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΙΛΒΕΣΤΡΙΑΔΟΥ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΩΡΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΔΟΥΚΑΣ

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΟΜΕΑ (DOMAIN NAME): NOVA M.A.E.