Ολοκληρώθηκε το πρώτο σκέλος της πανευρωπαϊκής παρουσίασης της νέας γενιάς του Opel Astra, στην Μπρατισλάβα της Σλοβακίας.

Ολοκληρώθηκε το πρώτο σκέλος της πανευρωπαϊκής παρουσίασης της νέας γενιάς του Opel Astra, στην Μπρατισλάβα της Σλοβακίας.

Ειδικότερα, η πετρελαιοκίνητη μονάδα 1.600 κ.εκ. που αποδίδει 136 ίππους, είναι μια πρόταση η οποία απευθύνεται σε όσους κάνουν τουλάχιστον 15.000 χλμ.Τον χρόνο και έχουν προγραμματίσει να κρατήσουν στην κατοχή τους το αυτοκίνητο για τέσσερα. Μόνο με αυτό τον τρόπο θα κάνουν απόσβεση την δαπάνη που απαιτείται για την απόκτηση του γερμανικού αυτοκινήτου με κινητήρα ντίζελ νέας γενιάς. Το μοτέρ που χρησιμοποιείται και σε αλλα μοντελα της μάρκας έχει χαρακτηριστικά τα οποια θυμίζουν βενζινοκίνητες μονάδες.

Οι μηχανικοί με τις κατάλληλες τροποποιήσεις και αλλαγές εξασφάλισαν χαμηλό επίπεδο θορύβου, μείωση των κραδασμών και αμεσότερη απόδοση σε όλο σχεδόν το φάσμα λειτουργίας του μοτέρ. Στο δρόμο διαπιστώθηκε ότι οι 136 ίπποι είναι υπεραρκετοί για να κινήσουν με ευκολία το αυτοκίνητο και να του προσδώσουν πολύ καλές επιδόσεις.

Η τρικύλινδρη μονάδα βενζίνης 1.000 κ.εκ. ισχύος 105 ίππων εισέρχεται για πρώτη φορά στη γκάμα του μικρομεσαίου γερμανικού αυτοκινήτου και αποτελεί την απάντηση της Opel στη νέα τάση που θέλει την κίνηση των αυτοκινήτων από καινούργιες ελαφριές μονάδες βενζίνης. Ο τρόπος λειτουργίας της μονάδας 1.000 κ.εκ. Είναι καλός και ο οδηγός έχει την εντύπωση ότι χειρίζεται ένα σύνολο μεγαλύτερης χωρητικότητας.

Στα θετικά της μικρής μονάδας συμπεριλαμβάνονται, η δυνατότητα να προσφέρει ικανοποιητική ποσότητα ισχύος και ροπής σε ευρύ πεδίο λειτουργιας καθώς και η ευχάριστη λειτουργία Συγκεκριμένα, οι νέες ρυθμίσεις του κινητήρα και οι κατάλληλοι συνδυασμοί με τις πέντε σχέσεις του μηχανικού κιβώτιου, εξασφαλίζουν απόδοση και ευχρηστία. Επίσης οι μηχανικοί κατάφεραν να εξαλείψουν σε μεγάλο βαθμό, δυο μειονεκτήματα των τρικύλινδρων κινητήρων. Ο λόγος για τον θόρυβο και τους κραδασμούς κυρίως στο ρελαντί. Καθοριστικό ρόλο στη προσπάθεια τους έπαιξαν οι νέες βάσεις στήριξης του μοτέρ και η νέα αποδοτική ηχομόνωση.

Κατά την διάρκεια της συνέντευξης τύπου, τα στελέχη της μάρκας αναφέρθηκαν στις νέες τεχνολογίες του αυτοκινήτου και κυρίως σε εκείνες τις διατάξεις που εμφανίζονται για πρώτη φορά στη μικρομεσαία κατηγορία.Το νέο Opel Astra λανσάρει το σύστημα φωτισμού full matrix LED και την υπηρεσία προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας Opel OnStar. Η υπηρεσία OnStar θα λανσαριστεί στη χώρα μας το 2016.

Η νέα γενιά του συστήματος IntelliLink infotainment περιλαμβάνει, το νέο R 4.0 IntelliLink διαθέτει οθόνη 
αφής 7-ιντσών και επιτρέπει εκτενή ενσωμάτωση smartphone μέσω Apple CarPlay και Android Auto – στάνταρ από το Enjoy.

Η νέα γενιά εργονομικών καθισμάτων Opel, δοκιμασμένη και πιστοποιημένη από ανεξάρτητη ομάδα ειδικών της πλάτης του Γερμανικού οργανισμού AGR (Campaign for Healthy Backs), είναι ένα ακόμα χαρακτηριστικό. Στη δοκιμή που περιλάμβανε μια ενδιαφέρουσα διαδρομή μήκους περίπου 200 χλμ. διαπιστώθηκε ότι το σύστημα που προσφέρει μασάζ στην πλάτη του οδηγού, είναι μια καλή πρόταση για να μειωθεί η καταπόνηση από το ταξίδι.