Ο Σεμπάστιαν λεμπ, με εργοστασιακό Citroen DS3 WRC, προηγείται στο δεύτερο σκέλος του Ράλι Ακρόπολις, που ολοκληρώθηκε τo Σάββατο.

Ο Sebastien Loeb, με εργοστασιακό Citroen DS3 WRC, προηγείται στο δεύτερο σκέλος του Ράλι Ακρόπολις, που ολοκληρώθηκε τo Σάββατο.

   Ο Petter Solberg, δεύτερος οδηγός της εργοστασιακής ομάδας της Ford, έφερε το Ford Fiesta RS WRC στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης. Η διαφορά του από τον πρώτο Loeb είναι 10,2”.
   Ο Mikko Hirvonen, δεύτερος οδηγός της εργοστασιακής ομάδας της Citroen, είναι στην τρίτη θέση και έχει διαφορά από τον πρώτο Loeb 1′.51”.9.

   Ο Jari-Matti Latvala, πρώτος οδηγός της εργοστασιακής ομάδας της Ford, τερμάτισε στην τέταρτη θέση.
   Ο Latvala διεκδικούσε την πρώτη θέση από τον Loeb, αλλά στην ειδική διαδρομή Κλένια – Μυκήνες 2 έχασε πολύ χρόνο, εξαιτίας του κλαταρίσματος ενός ελαστικού. Η διαφορά του από τον πρώτο στην κατάταξη είναι 4′. 44”.6

   Την Κυριακή θα διεξαχθεί το τρίτο σκέλος και τελευταίο σκέλος το οποίο είναι ίδιο με πέρσι και κινείται ανατολικά του Λουτρακίου. Περιλαμβάνει πέντε ειδικές διαδρομές.

   Οι αγωνιζόμενοι συνολικά και στα τρία σκέλη θα τρέξουν σε 22 ειδικές διαδρομές διανύοντας 409,47 χλμ., 60 χλμ. παραπάνω από πέρσι σε μία συνολική απόσταση 1661,39 χλμ.

   Δηλώσεις μετά την ολοκλήρωση του δεύτερου σκέλους.
   1 LOEB Sebastien – ELENA Daniel
   «Ο Solberg ήταν πολύ γρήγορος. Θα δώσουμε μάχη αύριο. Δεν ήμασταν τυχεροί με τη βροχή στην προηγούμενη, αλλά και σε αυτήν την ειδική. Θα δούμε αύριο πώς θα είναι οι συνθήκες».
  
2 HIRVONEN Mikko – LEHTINEN Jarmo
   «Δεν ήταν όπως ήλπιζα ο ρυθμός και οι συνθήκες. Είμαστε, ωστόσο, ευχαριστημένοι. Πολύ γλιστερή η τελευταία ειδική Ζήρια 2 σε κάποια σημεία. Προσπάθησα να μην κάνω λάθη, ώστε να γυρίσω πίσω».
  
3 LATVALA Jari-Matti – ANTTILA Miikka
   «Έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα με τρία φρένα. Οι φουρκέτες ήταν δύσκολες, γιατί δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω χειρόφρενο. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματα. Ας συγκεντρωθούμε για αύριο».
  
4 SOLBERG Petter – PATTERSON Chris
   «Φανταστικά. Δεν πήρα ρίσκο. Ήλπιζα να κάνω κάποιον καλό χρόνο. Το αυτοκίνητο είναι φανταστικό. Είμαι ευχαριστημένος. Ίσως η διαφορά να είναι 6 δευτερόλεπτα στο τέλος της ημέρας».
   
5 TANAK Ott – SIKK Kuldar
   «Είναι πιο δύσκολο από την προηγούμενη μέρα. Γλιστράει πολύ. Δεν υπάρχει πρόσφυση. Από τις γραμμές του Οliveira κατάλαβα ότι πίεζε σε κάποια σημεία».
  
8 NEUVILLE Thierry – GILSOUL Nicolas
   «Είναι κάπως καλύτερα από την προηγούμενη. Οι δύο τελευταίες ειδικές γλιστρούσαν πολύ. Δεν πήραμε ρίσκο. Θα μπορούσαμε να πάμε και πιο γρήγορα, αλλά στη θέση όπου βρισκόμαστε δεν έχει νόημα».
  
9 OLIVEIRA Daniel Rolim – MAGALHAES Carlos
   «Ήταν ωραία μέρα, αλλά γλιστερή και με λάσπη που δεν περίμενα. Τερματίσαμε. Όλα καλά.»
  
10 OSTBERG Mads – ANDERSSON Jonas
   «Νομίζω ότι ο Νeuville πιέζει. Και εμείς το ίδιο, αλλά όχι αρκετά. Είμαστε άτυχοι με τη βροχή. Είναι ωραίο να έχεις μια ειδική όπου να μπορείς να βάζεις 6η ταχύτητα για ώρα. Το ευχαριστήθηκα στα γρήγορα κομμάτια, παρόλο που οι συνθήκες δεν ήταν ιδανικές».
  
Κυριακή 27 Μαΐου: 3η Ημέρα: Λουτράκι – Λουτράκι
   Serv G Λουτράκι (15 λεπτά) 08.30
   18η Ε.Δ. Άγιοι Θεόδωροι 1 19,42 χλμ. 09.14
   19η Ε.Δ. Νέα Πίσια 1 11,37 χλμ. 09.45
   Serv H Λουτράκι (30 λεπτά) 10.58
   20η Ε.Δ. Άγιοι Θεόδωροι 2 19,42 χλμ. 11.57
   21η Ε.Δ. Νέα Πίσια 2 11,37 χλμ. 12.28
   22η Ε.Δ. Νέο Λουτράκι 3,97 χλμ. 14.11
   Serv I Λουτράκι (10 λεπτά) 15.08
   Τερματισμός: Καζίνο Λουτράκι 15.30
   Σύνολο 65,55 χλμ.
   Συνολική διαδρομή ράλι 409,47 χλμ.