Η αυλαία του Πρωταθλήματος Αναβάσεων άνοιξε με τους Στάθη Κουκέα (Ενιαίο), Μάριο Ηλιόπουλο (Formula Saloon κεντρική φωτογραφία), Λεωνίδα Κύρκο (Κατηγορία Α), Σταμάτη Κατσίμη (Κατηγορία Ν) και Γιώργο Κατσαρό ( Ιστορικά) να είναι οι ταχύτεροι στις χρονομετρημένες δοκιμές στην διαδρομή του Διονύσου.

Η αυλαία του Πρωταθλήματος Αναβάσεων άνοιξε με τους Στάθη Κουκέα (Ενιαίο), Μάριο Ηλιόπουλο (Formula Saloon κεντρική φωτογραφία), Λεωνίδα Κύρκο (Κατηγορία Α), Σταμάτη Κατσίμη (Κατηγορία Ν) και Γιώργο Κατσαρό ( Ιστορικά) να είναι οι ταχύτεροι στις χρονομετρημένες δοκιμές στην διαδρομή του Διονύσου.

H Ανάβαση Διονύσου και το Valvoline Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων 2018 άνοιξαν με μια μέρα συναρπαστικού θεάματος από τους συνολικά 89 αγωνιζόμενους που έδωσαν το παρόν στις σημερινές Χρονομετρημένες Δοκιμές, υπό το βλέμμα χιλιάδων θεατών που κατέκλυσαν -από σήμερα κιόλας- την ανατολική πλαγιά της Πεντέλης.

Καθεμία από τις έξι κατηγορίες -Ενιαίου, A, E, N, Formula Saloon, Ιστορικών- επεφύλασσε συναρπαστικές μάχες τόσο σε επίπεδο γενικής, όσο και στις επιμέρους Κλάσεις. Σε όλες τις κατηγορίες, όπως είναι φυσικό -τόσο λόγω της γόμας που στρώθηκε στη διαδρομή όσο και της ανόδου της θερμοκρασίας, καθώς η συννεφιά έδωσε τη θέση της στη λαμπρή ηλιοφάνεια- οι χρόνοι βελτιώθηκαν σημαντικά από το πρώτο στο δεύτερο πέρασμα των αγωνιζόμενων.

Η πλέον οριακή μάχη έγινε στην κατηγορία του ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda, στο πλαίσιο της πρώτης φετινής συνάντησης του θεσμού, όπου οι τέσσερις πρώτοι οδηγοί των -αναβαθμισμένων φέτος- Skoda Fabia 1.2 χωρίστηκαν από 69 χιλιοστά του δευτερολέπτου! Ταχύτερος όλων ήταν ο Στάθης Κουκέας, και τον ακολούθησαν οι Γιάννης Χαραλαμπόπουλος, Μίλτος Κύρκος και Φίλιππος Καλέσης.

Μια αντίστοιχη μάχη δόθηκε από τους οδηγούς των πανίσχυρων αυτοκινήτων της Formula Saloon. Νικητής αυτής βγήκε ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta 1.6 / FST / 2:21.11), με διαφορά 4,49 δευτ. από τον Fulvio Giuliani (Lancia Delta Evo / FST) και 6,75 δευτ. από τον Παναγιώτη Ηλιόπουλο (Ferrari 458 Challenge / FSA2L)!

Στην σημείωσε και στα δύο περάσματα τον πρώτο χρόνο (αμέσως ταχύτεροι οι Κώστας Πατσουρέας με Mitsubishi Lancer Evo9 / Α8 και Παναγιώτης Λιώρης με Ford Escort RS Cosworth / A8. Το ίδιο πέτυχε στην Κατηγορία Ε και ο Γιώργος Κεχαγιάς με το Ford Sierra RS Cosworth / E12), τον οποίο ο Τρύφωνας Χασάπης (Citroen AX Sport 1.6 / E11) πλησίασε στα 6 δευτ., ενώ τρίτος ήταν ο Κωνσταντίνος Ντόφης (Ford Escort RS2000).

O Σταμάτης Κατσίμης ήταν ο ταχύτερος της Κατηγορίας Ν με διαφορά 2,74 δευτ. από τον «Αμερικάνο» με δύο Mitsubishi Lancer Evo9 (Ν4), ενώ τρίτος ήταν ο Κωνσταντίνος Καραθανάσης (Honda Civic Type R / N3). Αντίστοιχα και στα Ιστορικά κυριάρχησε ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MkI RS2000), μπροστά από τους Ευάγγελο Γεωργούλα (Ford Escort RS2000) και Στέλιο Μπολέτη (Ford Escort RS2000).

Η πρώτη μέρα και τα Χρονομετρημένα Δοκιμαστικά της Ανάβασης Διονύσου έδωσαν μια συναρπαστική πρώτη ιδέα του θεάματος, και του συναγωνισμού κορυφής, που περιμένει τους χιλιάδες θεατές που αναμένονται στον αγώνα της Κυριακής (18/3).

Ο δρόμος της Ανάβασης, από τον οικισμό Ανατολή της Νέας Μάκρης (όπου βρίσκεται ο χώρος των pits) μέχρι τον οικισμό Αγ. Πέτρος της Πεντέλης, θα κλείσει στις 09:00 το πρωί, ενώ ο αγώνας θα ξεκινήσει στις 10:30.