Μετά το Γαλλικό Grand Prix, οι Ρόσι, Ντοβιτσιόζο, Ιανόνε καλούνται να παλέψουν με τον Μαρκέθ στην έδρα τους.

Μετά το Γαλλικό Grand Prix, οι Ρόσι, Ντοβιτσιόζο, Ιανόνε καλούνται να παλέψουν με τον Μαρκέθ στην έδρα τους.

Ο Ιταλικός αγώνας έρχεται σε μια σημαντική καμπή του Πρωταθλήματος, καθώς ο Μαρκ Μαρκέθ προέρχεται από τρεις συνεχόμενες νίκες και έχει κάνει διαφορά στη βαθμολογία. Το πρόβλημα για τους αντιπάλους του όμως δεν είναι μόνο αυτό. Η ομάδα της Repsol Honda είναι ανταγωνιστική και δυνατή σε κάθε πίστα, ειδικά στα χέρια του Μαρκέθ.

Στο Le Mans ήταν για τον Ισπανό ακόμη ένα εκπληκτικό Σαββατοκύριακο όπου πέτυχε την τρίτη συνεχόμενη νίκη του και την 38η στην κατηγορία MotoGP, ισοφαρίζοντας τον αριθμό νικών του Κέισι Στόνερ, για να επεκτείνει την κυριαρχία του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με διαφορά πλέον 36 βαθμών από το δεύτερο Μάβερικ Βινιάλες.

Ο Μαρκέθ ήταν ο μόνος αναβάτης που χρησιμοποίησε σκληρό πίσω ελαστικό και διαχειρίστηκε στην εντέλεια έναν αγώνα που ανέκαθεν τον δυσκόλευε, σε όλες του τις φάσεις. Διατήρησε την ψυχραιμία του στους πρώτους γύρους όταν τα ελαστικά του δεν ήταν ακόμη σε σωστή θερμοκρασία, πέρασε μπροστά μετά τις πτώσεις των άλλων διεκδικητών του τίτλου, του Αντρέα Ντοβιτσιόζο και του Γιόχαν Ζάρκο, και στη συνέχεια έχτισε μία διαφορά ασφαλείας μπροστά, την οποία διατήρησε μέχρι την καρό σημαία. 

 «Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος με αυτή τη νίκη στο Le Mans, καθώς πρόκειται για μία από τις πιο δύσκολες πίστες για εμάς» δήλωσε ο Μαρκέθ και πρόσθεσε: «Ήμουν ο μόνος που χρησιμοποίησε σκληρό πίσω ελαστικό και αυτό διαφοροποίησε κάπως τη στρατηγική του αγώνα, καθώς ήξερα ότι θα χρειαζόμουν χρόνο για να το φέρω στη σωστή θερμοκρασία. Όμως κατά τη διάρκεια του warm-up, είχα την ευκαιρία να επαληθεύσω ότι από τη στιγμή που το ελαστικό ήταν έτοιμο, είχε και πολύ σταθερή απόδοση και κατάφερα να κρατήσω καλό ρυθμό. Για να είμαι ειλικρινής, τα πράγματα ήταν κάπως δύσκολα στο ξεκίνημα του αγώνα: Ο Ζάρκο με ακούμπησε στη δεύτερη στροφή και άνοιξα κάπως τη γραμμή μου, στη συνέχεια ο Ιανόνε έπεσε και σχεδόν με χτύπησε, με αποτέλεσμα να χάσω και άλλες θέσεις. Αποφάσισα τότε να ηρεμήσω λίγο. Σε κάποιο σημείο είχα μία δύσκολη στιγμή στην τρίτη στροφή, όπου είχα πέσει στις Ελεύθερες Δοκιμές 3, οπότε ήμουν ιδιαίτερα προσεκτικός σ’ εκείνο το σημείο και αυτό με βοήθησε να αποφύγω την πτώση τη συγκεκριμένη στιγμή. 

Περνάω μια «γλυκιά» περίοδο τώρα με τη μοτοσυκλέτα μου και όταν το νιώθεις αυτό δουλεύεις και καλύτερα, οδηγείς καλύτερα και η μοτοσυκλέτα λειτουργεί καλύτερα. Σίγουρα τα πράγματα δε γίνονται πιο εύκολα όταν είσαι σε αυτή τη φάση, όμως έρχονται πιο «φυσικά». Ασφαλώς, η αγωνιστική σεζόν είναι πολύ μεγάλη και δεν θα είναι όλοι οι αγώνες ίδιοι, οπότε θα προσπαθήσουμε να κρατήσουμε τη φόρα μας».

Έτσι, παρά το γεγονός ότι το Mugello δεν είναι και πάλι μια από τις πιο δυνατές πίστες για την RC213V (πέρυσι ο Ισπανός ήταν έκτος) όλα είναι ανοιχτά για την Honda.

Ο αντίπαλος του Μαρκέθ, ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο, φτάνει στον εντός έδρας αγώνα του μετά από δυο συνεχόμενες πτώσεις σε Ισπανία και Γαλλία. Πέρυσι, στο Mugello, ο «Dovi» έγραψε ιστορία καθώς έγινε ο πρώτος Ιταλός που κέρδισε στη μεγάλη κατηγορία με Ιταλική μοτοσυκλέτα στο Ιταλικό Grand Prix, μετά το 1974.

Πέρα από τον Μαρκέθ, πολύ δυνατός στην Ιταλία είναι και ο Χόρχε Λορένθο που κέρδιζε εκεί από το 2011 μέχρι και το 2016, με εξαίρεση μόνο το 2014. Ο Ισπανός θέλει να κάνει επιτέλους έναν καλό αγώνα με την Ducati και να πάρει το βάθρο, έχοντας παράλληλα να σκεφτεί και το μέλλον του στην κατηγορία.

Αυτός όμως που θα είναι – και φέτος – ο πραγματικός πρωταγωνιστής όλο το τριήμερο, είναι ο Βαλεντίνο Ρόσι. Ο… λαός του, θα πλημμυρίσει και πάλι την πίστα, περιμένοντας να θαυμάσει από κοντά το ίνδαλμά του. Ο Doctor έχει συνολικά εφτά νίκες στην πίστα και ήταν ο κυρίαρχος εκεί από το 2004 έως και το 2008.