O Μαξ Φερστάπεν σημείωσε την Κυριακή (14/3) τον ταχύτερο χρόνο, στην τρίτη και τελευταία ημέρα των δοκιμών που διεξήχθησαν στην πίστα του Μπαχρέιν.
Ο Ολλανδός οδηγός άφησε ελάχιστα πίσω του τον «ρούκι» της AlphaTauri, Γιούκι Τσουνόντα, με αποτέλεσμα η Honda να πανηγυρίσει ένα άτυπο «1-2» για τις μονάδες ισχύος της.
Ο Ιάπωνας έκανε μια σειρά από ταχύτερους γύρους με τα πιο μαλακά ελαστικά (C5) και, όταν ο Φερστάπεν «φόρεσε» τα C4, οι δύο ενεπλάκησαν σε μια… «μονομαχία» υπό το φως των προβολέων στην πίστα του Σακχίρ. Τελικά ο Ολλανδός κατετάγη πρώτος με επίδοση 1:28.960, ενώ ο Τσουνόντα ήταν μόλις 93 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ο Σέρχιο Πέρες με τη δεύτερη Red Bull, ο οποίος ήταν ο ταχύτερος το πρωί με ελαστικά C4, κατετάγη συνολικά όγδοος, για να ολοκληρώσει με τον καλύτερο τρόπο τις δοκιμές για την αυστριακή ομάδα.
Την πρώτη τριάδα με τους καλύτερους χρόνους συμπλήρωσε ο Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ. Ο Ισπανός οδηγός της Ferrari έκανε ένα μικρό… διάλειμμα, λόγω ενός θέματος με τα υδραυλικά, αλλά επέστρεψε στην πίστα και «έγραψε» 79 γύρους. Ο Σαρλ Λεκλέρκ με την άλλη Ferrari ήταν δεύτερος το πρωί και δέκατος συνολικά με μέση γόμα.
Προς το τέλος της ημέρας ο Σάινθ είχε μια επαφή με την Alfa Romeo του Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος ήταν ο τέταρτος πιο γρήγορος οδηγός της ημέρας.
Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, Λιούις Χάμιλτον, έχασε πολύτιμο χρόνο, καθώς έμεινε στο γκαράζ για την πρώτη ώρα του απογευματινού προγράμματος και βρήκε μόνο όταν ο ήλιος άρχισε να δύει.
Ο Βρετανός χρησιμοποίησε την πιο μαλακή γόμα για να πετύχει τον πέμπτο καλύτερο χρόνο της ημέρας πίσω από τον Ραϊκόνεν, ο οποίος «έγραψε» 165 γύρους, τους περισσότερους από κάθε άλλον οδηγό για σήμερα. Πάντως, ο Χάμιλτον δυσκολεύθηκε να «δέσει» τα γρήγορα κομμάτια της πίστας στις τελευταίες προσπάθειές του, ενώ έκανε ακόμη και τετ α κε, με αποτέλεσμα η W12 της Mercedes να δείχνει ασταθές μονοθέσιο.
Από τη δική του πλευρά, ο Βάλτερι Μπότας με την άλλη Mercedes είχε τον έβδομο καλύτερο χρόνο στο πρωινό πρόγραμμα και κατετάγη 16ος συνολικά, αλλά αντιμετώπισε φαινόμενα υποστροφής.
Στο μεταξύ, η Aston Martin αντιμετώπισε νέα προβλήματα σήμερα, εξαιτίας των οποίων ο Σεμπάστιαν Φέτελ δεν έτρεξε υπό το φως των προβολέων.
Ο Γερμανός κατέγραψε 56 γύρους, αλλά το πρόβλημα, το οποίο αποκαλύφθηκε ότι ήταν πτώση στην πίεση του τούρμπο, τον εμπόδισε να «τρέξει» στα τελευταία 90 λεπτά των δοκιμών. Κατετάγη 17ος, με τον «ομόσταυλό» του, Λανς Στρολ, να είναι 18ος και τελευταίος, ενώ αμφότεροι σημείωσαν τους καλύτερους χρόνους τους με τη μέση γόμα.
Η κατάταξη της τρίτης και τελευταίας ημέρας δοκιμών:
ΟΔΗΓΟΣ/ΟΜΑΔΑ ΧΡΟΝΟΣ ΓΥΡΟΙ
1. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία/Red Bull) 1:28.960 64
2. Γιούκι Τσουνόντα (Ιαπωνία/AlphaTauri) + 0.093 91
3. Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ (Ισπανία/Ferrari) + 0.651 79
4. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία/Alfa Romeo) + 0.806 165
5. Λιούις Χάμιλτον (Μ. Βρετανία/Mercedes) + 1.065 54
6. Τζορτζ Ράσελ (Μ. Βρετανία/Williams) + 1.157 157
7. Ντάνιελ Ρικιάρντο (Αυστραλία/McLaren) + 1.184 75
8. Σέρχιο Πέρες (Μεξικό/Red Bull + 1.227 49
9. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Alpine) + 1.358 77
10. Σαρλ Λεκλέρκ (Μονακό/Ferrari) + 1.526 80
11. Λάντο Νόρις (Μ. Βρετανία/McLaren) + 1.701 56
12. Πιέρ Γκασλί (Γαλλία/AlphaTauri) + 1.868 76
13. Εστεμπάν Οκόν (Γαλλία/Alpine) + 2.350 61
14. Νικίτα Μαζέπιν (Ρωσία/Haas) + 2.571 67
15. Μικ Σουμάχερ (Γερμανία/Haas) + 3.093 78
16. Βάλτερι Μπότας (Φινλανδία/Mercedes) + 3.446 86
17. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Aston Martin) + 6.081 56
18. Λανς Στρολ (Καναδάς/Aston Martin) + 7.140 80
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ