Η SKODA κάνει την αυτοκίνηση του μέλλοντος ένα μόνιμο χαρακτηριστικό της καθημερινής της ζωής. Τα ηλεκτρικά οχήματα παίζουν έναν σημαντικότατο ρόλο στην παγκόσμια στρατηγική ανάπτυξης της εταιρίας. Εκτός από τα plug-in υβριδικά οχήματά της, η SKODA θα έχει στη σειρά της άλλα πέντε πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα ως το 2025. Από εκείνο το χρονικό σημείο και μετά, ένα σε κάθε τέσσερα αυτοκίνητα που πουλά η εταιρία παγκοσμίως θα είναι εξωτερικά φορτιζόμενο υβριδικό ή θα διαθέτει αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα οδήγησης. Όλα τα μοντέλα της SKODA, το οποία θα έχουν μηδενική εκπομπή ρύπων στο μέλλον, θα εντυπωσιάζουν με τα ποιοτικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν την εταιρία: με τη μεγάλης αυτονομίας, εύκολη στη χρήση τεχνολογία φόρτισης και με την εξαιρετική οικονομική απόδοση, η SKODA κάνει την ηλεκτροκίνηση “Simply Clever”.
“Ένας από τους τέσσερις πυλώνες της Στρατηγικής μας για το 2025 είναι ο εξηλεκτρισμός του στόλου μας. Το SUPERB με εξωτερικά φορτιζόμενο υβριδικό σύστημα οδήγησης θα έχει βγει ήδη το 2019. Έπειτα, το 2020, θα το ακολουθήσει το πρώτο μας αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, του οποίου μία πολύ συγκεκριμένη πρώτη εικόνα θα παρουσιάσουμε στη Φρανκφούρτη με το VISION E”, είπε ο Γενικός Διευθυντής της SKODA Μπέρναρντ Μάγερ.
Με μια ματιά
Η ΙΔΕΑ:
Το πρώτο πλήρως ηλεκτρικά οδηγούμενο πρωτότυπο μοντέλο στην ιστορία της SKODA.
Ο σχεδιασμός του βασίστηκε στην πλατφόρμα ηλεκτροκίνησης MEB του Ομίλου Volkswagen.
Δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης
Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ:
Εντυπωσιακό καπό και απαλή κλίση της οροφής τονίζουν την προσωπικότητα του κουπέ
Η απουσία κολώνων Β έχει ως αποτέλεσμα ακόμη μεγαλύτερη ευρυχωρία
Αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες
Ακόμη πιο εξελιγμένο εμπρόσθιο μέρος
Στο εμπρόσθιο μέρος μια φωτεινή λωρίδα LED εκτείνεται σε όλο το πλάτος του οχήματος
Λεπτοί, τριγωνικοί κρυσταλλικοί προβολείς με τεχνολογία Matrix LED
Οπίσθιο μέρος με ανάγλυφη σχεδίαση, πίσω φώτα τεχνολογίας LED
Κάμερες που μεταδίδουν ότι συμβαίνει γύρω από το όχημα, άρα κατάργηση πλαϊνών καθρεφτών
Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ:
Καταργείται το τούνελ μετάδοσης μπρος και πίσω, παρέχοντας έτσι μεγαλύτερο χώρο και πλάτος
Περιστρεφόμενα ατομικά καθίσματα στο ύψος και το σχήμα του σώματος για άνετη είσοδο και έξοδο από το αυτοκίνητο
Πολλαπλές οθόνες αφής για τον οδηγό και τους επιβάτες μπρος και πίσω θέσεων για ενημέρωση και ψυχαγωγία
Υποδοχές κινητού τηλεφώνου στο εσωτερικό κάθε πόρτας
Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΙΝΗΣΗΣ:
Δύο ηλεκτροκινητήρες με συνολική ισχύ 225 kW (306 ίπποι)
Κίνηση σε όλους τους τροχούς
Αυτονομία 500 χλμ
Τελική ταχύτητα 180 χλμ/ω
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΟΔΗΓΗΣΗ:
Το Traffic Jam Assist φρενάρει ή επιταχύνει αυτόνομα
Δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3
Το Car Park Autopilot βρίσκει διαθέσιμους χώρους στάθμευσης
Intelligent Parking – απομνημονεύει και βρίσκει τους προτιμούμενους από τον οδηγό τόπους στάθμευσης
Επικοινωνία με άλλους χρήστες του οδικού δικτύου, οχήματα και υποδομές
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ:
Έλεγχος με χειρονομίες και φωνητικός έλεγχος
Eye Tracking [έλεγχος των κινήσεων των ματιών του οδηγού], ανίχνευση κόπωσης του οδηγού [Driver Alert]
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΕΧΝΗΜΕΡΩΣΗΣ-ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΚΑΙ ŠKODA CONNECT:
Οθόνες αφής μεγάλης χωρητικότητας με την κρυστάλλινη σχεδίαση της SKODA
Οι επιβάτες είναι «πάντα online» χάρη στο ενσωματωμένο σημείο σύνδεσης Wi-Fi και στη μονάδα LTE
Αυτόνομη οδήγηση: Το SKODA VISION E κινείται αυτόνομα σε επίπεδο 3
Το SKODA VISION E επικοινωνεί με άλλους χρήστες του οδικού δικτύου, οχήματα και υποδομές
Το Autopilot οδηγεί το αυτοκίνητο αυτόνομα στις εθνικές οδούς
Το SKODA VISION E κρατάει το αυτοκίνητο στη λωρίδα κυκλοφορίας του, αποφεύγει άλλα οχήματα ή εμπόδια και μπορεί να προσπερνάει.