Χάος, δράμα και αλλαγές στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος σε ένα βροχερό νυχτερινό αγώνα με νικητή τον Λιούις Χάμιλτον (Mercedes), δεύτερο τον Ντανιέλ Ρικιάρντο (Red Bull/Renault)και τρίτο τον Βαλτέρι Μπότας (Mercedes).
Χάος, δράμα και αλλαγές στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος σε ένα βροχερό νυχτερινό αγώνα με νικητή τον Λιούις Χάμιλτον (Mercedes), δεύτερο τον Ντανιέλ Ρικιάρντο (Red Bull/Renault) και τρίτο τον Βαλτέρι Μπότας (Mercedes).
Το χαοτικό Grand Prix στη Σιγκαπούρη, ολοκληρώθηκε με τον Λιούις Χάμιλτον να επεκτείνει το προβάδισμα του στο πρωτάθλημα κατά 28 βαθμούς από τον Σεμπάστιαν Φέτελ.
Τι μας έκανε εντύπωση (θετική και αρνητική) και ποιοί περπάτησαν τη νύχτα χωρίς να πατήσουν λάσπες στη βρεγμένη διαδρομή της Μαρίνα Μπέι;
Μας ξάφνιασε: Η βροχή. 


Για πρώτη φορά στη 10χρονη ιστορία του Grand Prix στη Σιγκαπούρη, ο αγώνας ξεκίνησε σε βρεγμένο οδόστρωμα. Ο Κίμι Ραϊκόνεν έκανε μια εκπληκτική εκκίνηση από το τέταρτη θέση, αλλά κλείστηκε από τον Μαξ Βερστάπεν, τον οποίο έκλεισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ. Το τρίο μπλέχτηκε και οι Ραϊκόνεν και Βερστάπεν εγκατέλειψαν τον αγώνα. Δευτερόλεπτα αργότερα, ο Φέτελ, με ένα κατεστραμμένο sidepod, έχασε τον έλεγχο της Ferrari και άφησε τον Χάμιλτον στην πρώτη θέση.
Μας ξάφνιασε αρνητικά: Ο Σεμπάστιαν Φέτελ (κεντρική φωτογραφία)
Μπορεί να φαίνεται σκληρό, αλλά ο Φέτελ το πέτυχε. Μετά την  επιτυχημένη pole position, ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής βρισκόταν σε ιδανική θέση για να πάρει ξανά το προβάδισμα του πρωταθλήματος. Αλλά μέσα σε 10 δευτερόλεπτα τα κατέστρεψε όλα. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που o Φέτελ δεν τερμάτισε στη Σιγκαπούρη, μάλιστα ήταν η πρώτη φορά που ήταν εκτός πεντάδας.
Domino effect: Ο Μάσα
Η απόφαση για το πότε οι οδηγοί πρέπει να αλλάξουν ελαστικά (από τα ενδιάμεσα σε σλικ) είναι πάντα μια δύσκολη κίνηση. Ο Μάγνουσεν ήταν ο πρώτος που έκανε την αλλαγή στον 25ο γύρο. Ακολούθησαν οι δύο της Williams (Μάσα και Στρολ). Όταν ο Μάσα μίλησε με την ομάδα στην ενδοσυνεννόηση και επιβεβαίωσε πως ήταν η σωστή κίνηση μέσα σε τρεις γύρους όλοι άλλαξαν σε σλικς.
Το προσπέρασμα του αγώνα: Κέβιν Μάγνουσεν 


Δεν ήταν τόσο μια μόνο προσπέραση, αλλά ένα εντυπωσιακό διπλό πέρασμα. Ο Μάγνουσεν πέρασε από την εσωτερική τον Φ. Μάσα στην έβδομη στροφή. Ο Βραζιλίανος προσπάθησε να πάρει ξανά τη θέση του, όμως ο Δανός έμεινε μπροστά του και στην 11η στροφή πέρασε και τον Εστεμπάν Οκόν. Τελικά εγκατέλειψε με πρόβλημα στο MGU-K.
Τι γίνεται στο πρωτάθλημα; Αποκτά πλεονέκτημα ο Χάμιλτον


Η εγκατάλειψη του Φέτελ σημαίνει ότι ο Χάμιλτον με την νίκη του ανέβασε τη διαφορά στο πρωτάθλημα στους 28 βαθμούς. Με μόλις έξι αγώνες να απομένουν και όλοι να ταιριάζουν στα μονοθέσια της τα Mercedes, ο Φέτελ θα χρειαστεί να παλέψει αλλά να έχει και την τύχη με το μέρος του αν θέλει να ισοφαρίσει το ρεκόρ του Χουάν Μανουέλ Φάντζιο με πέντε.
Ο οδηγός της ημέρας: Καρλος Σάινθ jr
Θα μπορούσε εύκολα να είναι ο Χάμιλτον για να επιβιώσει από το χαοτικό ξεκίνημα και να αποδείξει και πάλι τo ταλέντο του σε βρεγμένο οδόστρωμα, αλλά ο Σάινθ πρέπει να πάρει τον τίτλο αυτό για την προσπάθειά του για μια τέταρτη θέση. Ο Ισπανός, ο οποίος ξεκίνησε 10ος , εκμεταλλεύτηκε το μπλέξιμο των πρώτων στην πρώτη στροφή για να φτάσει ως την τέταρτη  θέση, αφού είχε κάνει την αλλαγή στα slick ελαστικά.