«Το 1ο δίμηνο της χρονιάς σημειώθηκε άνοδος σε όλες τις σημαντικές περιοχές πωλήσεων παρά την αλλαγή μοντέλου της Σειράς 5», δήλωσε ο Dr Ίαν Ρόμπερτσον, Μέλος Δ. Σ. της BMW AG υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκας BMW. «Ο Φεβρουάριος ήταν ένας σημαντικός μήνας για εμάς, με το λανσάρισμα της νέας BMW Σειράς 5. Οι πρώτες πωλήσεις αυτού του εμβληματικού αυτοκινήτου είναι ισχυρές και είμαστε σίγουροι ότι το συγκεκριμένο μοντέλο θα ενισχύει τις πωλήσεις με την πάροδο του χρόνου», πρόσθεσε.
Oι πωλήσεις οχημάτων μάρκας BMW αυξήθηκαν κατά 3,0% συγκριτικά με τον περσινό Φεβρουάριο. Συνολικά 147.789 BMW παραδόθηκαν σε πελάτες σε όλο τον κόσμο. Οι πωλήσεις της μάρκας από την αρχή της χρονιάς ανέρχονται στις 291.347, αύξηση 5,0%. Πολλά μοντέλα έχουν συμβάλλει σε αυτή την άνοδο: το πρώτο δίμηνο της χρονιάς, οι παραδόσεις της BMW X1 αυξήθηκαν κατά 36,1% (39,304), της BMW X5 αντίστοιχα σημείωσαν άνοδο 15,8% (28.213) και της ναυαρχίδας BMW Σειράς 7 αυξήθηκαν κατά 34,7% (8.763).
Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων του BMW Group έχουν καταγράψει ισχυρή άνοδο το 1ο δίμηνο, κάτι που αντανακλά το αυξανόμενο ενδιαφέρον των πελατών για εναλλακτικά συστήματα κίνησης. Από την αρχή της χρονιάς, πάνω από 10.000 ηλεκτρικά οχήματα έχουν παραδοθεί σε όλο τον κόσμο, αύξηση 110,1% σε σχέση με το περσινό 1ο δίμηνο. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων αναμένεται να αυξηθούν ακόμα περισσότερο με την κυκλοφορία της plug-in υβριδικής BMW 530e iPerformance από τα μέσα Μαρτίου και του MINI Cooper S E Countryman ALL4 plug-in hybrid που θα αρχίσει να παραδίδεται τον Ιούνιο.
Η MINI κατέγραψε επίσης αύξηση πωλήσεων το Φεβρουάριο: με συνολικές παραδόσεις 21.045 οχημάτων σε πελάτες σε όλο τον κόσμο, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,2% συγκριτικά με τον περσινό Φεβρουάριο. Οι πωλήσεις MINI από την αρχή της χρονιάς έχουν αυξηθεί κατά 3,5% (40,611). Το MINI Cabrio (3.308 / +590,6%) και το MINI Clubman (7.630 / +37,4%) ήταν τα μοντέλα που συνετέλεσαν στα ισχυρά αποτελέσματα. Περαιτέρω άνοδος αναμένεται κατά τη διάρκεια της χρονιάς με την κυκλοφορία του MINI Countryman από το Φεβρουάριο.
Σύμφωνα με τη μακροπρόθεσμη πολιτική ισορροπημένων παγκόσμιων πωλήσεων του BMW Group, όλες οι σημαντικές περιοχές πωλήσεων έχουν καταγράψει ανοδικές τάσεις από την αρχή της χρονιάς.
Οι παραδόσεις BMW και MINI στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 3,3% (138.666) το πρώτο δίμηνο της χρονιάς. Αύξηση σημειώθηκε σε όλες σχεδόν τις αγορές της περιοχής με τις πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο να ανεβαίνουν κατά 4,4% (17.584) και τις παραδόσεις στη Γαλλία αντίστοιχα, κατά 6,3% (12.937).
Οι πωλήσεις οχημάτων BMW και MINI στην Ασία αυξήθηκαν κατά 9,0% από την αρχή της χρονιάς, με 123.851 παραδόσεις. Οι πωλήσεις στη μεγαλύτερη αγορά της περιοχής, την Ηπειρωτική Κίνα, αυξήθηκαν κατά 14,7% (92.045).
Οι συνολικές πωλήσεις BMW και MINI στις περιοχές της Αμερικής παρέμειναν σταθερές με 0,2% αύξηση (58.277) συγκριτικά με το πρώτο δίμηνο του 2017. Στις ΗΠΑ, συνολικά 45.931 οχήματα παραδόθηκαν σε πελάτες (-1,6%) ενώ οι πωλήσεις στον Καναδά αυξήθηκαν κατά 2,5% (5.320).
Ο Φεβρουάριος ήταν ένας ισχυρός μήνας και για τη BMW Motorrad με συνολικές παραδόσεις 9.868 μοτοσικλετών και maxi-scooters, αύξηση 0,3% συγκριτικά με τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Από την αρχή της χρονιάς, οι πωλήσεις ανέρχονται στις 17.371 μονάδες, αύξηση 0,3%.