Νίκη για τον Μαξ Φερστάπεν και μία ένατη θέση (και τίτλος) για τον Λιούις Χάμιλτον. Οι Βαλτέρι Μπότας και Κίμι Ραϊκόνεν μοιράστηκαν τις θέσεις του podium.

Νίκη για τον Μαξ Φερστάπεν και μία ένατη θέση (και τίτλος) για τον Λιούις Χάμιλτον. Οι Βαλτέρι Μπότας και Κίμι Ραϊκόνεν μοιράστηκαν τις θέσεις του podium.

Ο τέταρτος τίτλος για τον Χάμιλτον μπορεί να μην ήρθε με τον τρόπο που εκείνος ήθελε αλλά έγινε στο Grand Prix στο Μεξικό, που είχε τα πάντα: Διαμάχες, συγκρούσεις, προσπεράσεις, ίντριγκες και έναν νέο νικητή, που μας δείχνει την κατάσταση που θα ακολουθήσει τα επόμενα χρόνια.

Έκπληξη: Ο τρόπος που ο Χάμιλτον κατάκτησε τον τίτλο

Σχεδόν γνωρίζαμε πως ο οδηγός της Mercedes θα εξασφαλίσει τον τίτλο στο Μεξικό, αλλά κανείς δεν περίμενε τον τρόπο. Οι ανοιχτές στροφές στο Autodromo Hermanos Rodriguez προσφέρονται για μάχες. Ιδιαίτερα η είσοδος στην πρώτη στροφή. Ο Μαξ Φερστάπεν… είδε το πέρασμα στον Σεμπάστιαν Φέτελ στην δεύτερη στροφή.  Αυτό που… είδε μαζί με το πέρασμα ήταν και η πτέρυγα της Ferrari του Φέτελ. Αν αυτή η επαφή του Φερστάπεν ήταν με τον Χάμιλτον θα είχαμε δράματα αλλά ευτυχώς. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν ένας τέταρτος παγκόσμιος τίτλος για τον Βρετανό, αλλά όχι όπως τον οραματίστηκε.

Κακή έκπληξη: Οι κινητήρες της Renault

Το τμήμα κινητήρων της Renault είχε ένα Σαββατοκύριακο εφιάλτη στο Μεξικό. Σε διάστημα τριών ημερών, ο γάλλος κατασκευαστής υπέστη εννέα αποτυχίες σε έξι αυτοκίνητα. Η Toro Rosso του Πιερ Γκάσλι αντιμετώπισε δύο φορές πρόβλημα, ο Μπρέντον Χάρτλεϊ είχε τρεις αποτυχίες (συμπεριλαμβανομένης και της εγκατάλειψης από τον αγώνα), ο Ντανιέλ Ρικιάρντο έχασε δύο κινητήρες (ο ένας στον αγώνα) και οι δύο εργοστασιακοί οδηγοί Χουλκενμπεργκ και Σάινθ εγκατέλειψαν. Ο αγώνας στο Μεξικό είναι γνωστός για το πόσο πιέζει τα μοτέρ. Το turbo λειτουργεί περισσότερο για να αντισταθμίσει την έλλειψη οξυγόνου στα 2.250 μέτρα, που είναι η πίστα. Ευτυχώς η μονάδα ισχύος της Renault στην Red Bull του Φερστάπεν άντεξε για τους 71 γύρους.

Το προσπέρασμα του αγώνα: Με μόλις τρεις γύρους να απομένουν, ο Χάμιλτον έφτασε κοντά στον Αλόνσο, διεκδικώντας τη θέση του. Η μάχη που ακολούθησε ήταν άξια ενός καλύτερου αποτελέσματος από την ένατη θέση, καθώς ο Αλόνσο οδήγησε όπως παλιά. Οι δύο έφτασαν στην πέμπτη στροφή, όπου χάρη στην επιμονή του Χάμιλτον το πέρασμα ολοκληρώθηκε. Μεγάλος αγώνας από δύο από τους καλύτερους οδηγούς στον κόσμο.

Οδηγός της ημέρας: Ο Μαξ Φερστάπεν

Αν και η ημέρα ανήκει στον Χάμιλτον στο τέλος του αγώνα, η οδήγηση του Φερστάπεν προς στη νίκη αξίζει τα εύσημα. Είδε την ευκαιρία για να περάσει στην αρχή του αγώνα, όταν οι Φέτελ και Χάμιλτον συγκρούστηκαν .