Στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων, σε έναν αγώνα-γιορτή ολοκληρώθηκε με τον καλύτερο τρόπο η αγωνιστική χρονιά για το 2017.
Το Dirt Games Challenge Grand Final που διοργανώθηκε από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜΑ) και την ομάδα των Dirt Games, αποτέλεσε τον τελευταίο γύρο του νεοσύστατου θεσμού των Dirt Games. Συγκέντρωσε 29 kartcross και 65 αυτοκίνητα, με το σύνολο των 94 εκκινούντων να αποτελεί πόλο έλξης για τους θεατές που προτίμησαν να βρεθούν στα Μέγαρα το πρωί της Κυριακής 10 Δεκεμβρίου. Η ειδικά διαμορφωμένη μικτή διαδρομή που περιελάμβανε 70% άσφαλτο και 30% χώμα έδωσε άλλη αίγλη στον αγώνα και απέσπασε τα θετικά σχόλια οδηγών και θεατών.
Στο αγωνιστικό μέρος, στα 2000+ κυβικά, ο Πάνος Κύρκος (Mitsubishi Lancer Evo VIII) απέδειξε για μια ακόμη φορά την ταχύτητά του, επικρατώντας του 5 φορές πρωταθλητή Ελλάδος, θείου του, Λάμπρου Κύρκου (Mitsubishi Lancer Evo VIII). Ο Λευτέρης Αλυγιζάκης (Mitsubishi Lancer Evo IX) τερμάτισε τρίτος, καταφέρνοντας να κρατήσει πίσω του το νικητή της κατηγορίας στη Χαλκίδα, Άρη Μαγιάφη (Mitsubishi Lancer Evo IX). Οι Νίκος Αθηναίος (Mitsubishi Lancer Evo IX), Γιώργος Αργυρίου (Mitsubishi Lancer Evo IX), Παναγιώτης Ρουστέμης (Mitsubishi Lancer Evo X) και Διονύσης Σπανός (Subaru Impreza STi R4) συμπλήρωσαν την πρώτη οκτάδα. Ένα πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων του Lancer ένατης γενιάς δεν επέτρεψαν στο Νικόλα Χαλιβελάκη να πρωταγωνιστήσει.
Στην κατηγορία έως 2000 κυβικών, το λογικό φαβορί του αγώνα, ο Παναγιώτης Καμπύλης με το Skoda Fabia S2000 δεν δυσκολεύτηκε να κερδίσει, προσφέροντας άφθονο θέαμα στο Αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων. Ο νεαρός Άρης Στιβαχτάρης (MG ZR 160) στην πρώτη του χρονιά εμπλοκής με τους αγώνες τερμάτισε δεύτερος, εμπρός από τον Κωνσταντίνο Αντωνίου με Ford Escort MKII. Οι Κωνσταντίνος Καραθανάσης (Opel Astra GSi), Γιάννης Μποζιονέλος (Ford Escort MK2) και Νίκος Ζακχαίος (Honda Civic Type R R3) ακολούθησαν.
Στην πολυπληθή κατηγορία των 1600 κυβικών, ο Γιάννης Ακράτος (Peugeot 208 R2) πέτυχε την καλύτερη επίδοση και στα 4 σκέλη του αγώνα και δικαίως ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου. Επέστρεψε στην αγωνιστική δράση και τερμάτισε δεύτερος ο Σπύρος Βασιλείου με το MG Rover, με τον Χαράλαμπο Γαζετά (Opel Corsa S1600) να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα. Ο Πατρινός Γιώργος Αθανασόπουλος (Citroen C2 R2) ολοκλήρωσε τέταρτος, με τους Κωνσταντίνο Μαχαίρα (Citroen Saxo VTS), Στέλιο Πρινέα (Citroen Saxo VTS) και Δημήτρη Τρακάκη (Citroen Saxo VTS) να ακολουθούν.
Στα 1400 κυβικά, ο Νίκος Χρυσάφης (Peugeot 206) που μετά από αρκετά χρόνια βρέθηκε και πάλι στο αριστερό μπάκετ, ξεπέρασε γρήγορα το μηχανικό πρόβλημα που αντιμετώπισε στο πρώτο σκέλος, αντεπιτέθηκε και επικράτησε στην κατηγορία. Ο βετεράνος, Μανώλης «Καψάσκης» Χαλιβελάκης στην πρώτη του επαφή με το Skoda Fabia 1.2 TSi του Ενιαίου κατάφερε να τερματίσει δεύτερος και να κρατήσει πίσω του τον Χρήστο Σουρτζή με MG ZR 105. Οι Γιάννης Σερεσιώτης (Toyota Starlet) και Θανάσης Μπούτσικος (Toyota Yaris) ακολούθησαν.
Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσίασαν οι μάχες στα Kartcross, καθώς στα Μέγαρα κρίθηκαν οι τίτλοι στις 3 κατηγορίες των Dirt Games. Μπορεί να μην έκλεισε με νίκη τη χρονιά, ωστόσο ο Γιώργος Ζυμαρίδης (SR Kartcross) κατέκτησε τον τίτλο στην κατηγορία των 650 cc. Ο Γιάννης Χεκιμιάν οδήγησε ψυχωμένα το Speedcar Xtrem, κέρδισε την κατηγορία, παίρνοντας μια άτυπη ρεβάνς από το νικητή της Χαλκίδας, Γιώργο Ζυμαρίδη που τερμάτισε πίσω του. Ο Κώστας Χριστόπουλος (Speedcar) τερμάτισε τρίτος, εμπρός από τον Βασίλη Παπαφιλίππου με Speedcar Xtrem. Την πρώτη οκτάδα συμπλήρωσαν οι Κωνσταντίνος Σωτηρόπουλος (SR Kartcross), Γιώργος Μπάσδελης (Lahoz), Γιάννης Αναγνωστάκος (Speedcar Xtrem) και Παναγιώτης Δούρδουμας (Lahoz).
Ο Γιάννης Χεκιμιάν με Kartcross αναδείχθηκε νικητής και στα 750 cc, κλείνοντας ιδανικά τη χρονιά για τον ίδιο. Guest εμφάνιση πραγματοποίησε ο Τάκης Καϊτατζής που στην πρώτη του επίσημη επαφή με το SR Kartcross εντυπωσίασε, ολοκληρώνοντας δεύτερος. Τρίτος οδηγώντας ένα Speedcar Xtrem τερμάτισε ο Γιώργος Ζυμαρίδης που κατέκτησε τον τίτλο και στα 750 κυβικά!
Στην κατηγορία Open, το σερί του Επαμεινώνδα Καρανικόλα (Autocross 4×4) δεν έσπασε, με τον οδηγό να κατακτάει και επισήμως τον τίτλο στην κατηγορία του. Οι Τάσος Ευσταθιάδης (Edge Piranha) και Πάνος Αποστόλου (Speedcar) συμπλήρωσαν την πρώτη τριάδα.