Η Mercedes επέλεξε τη μεσαία γόμα στην εκκίνηση των δύο W13 E-Performance, στο Μεξικό. O επικεφαλής της ομάδας, Τότο Βολφ πίστευε ότι η φθορά των ελαστικών θα δώσει πλειονέκτημα απέναντι στους αντιπάλους, αυτό δε συνέβη ποτέ.
Ο ισχυρός άνδρας της Mercedes μίλησε στο Sky Sports για τη στρατηγική της ομάδας, αλλά και το λάθος τους. «Πιεστήκαμε με τον Λιούις να κάνουμε την αλλαγή ελαστικών νωρίς. Δεν πιστεύαμε πως η μεσαία γόμα ελαστικών θα αντέξει μέχρι το τέλος. Ήταν μεγάλη έκπληξη για εμάς το πώς ο Πέρες πίεσε τα ελαστικά του και κρατούσαν ακόμη απόδοση. Οπότε, κάναμε λάθος. Κάναμε συζητήσεις για το αν ο συνδυασμός μαλακής-σκληρής γόμας ήταν εφικτός για στρατηγική ενός pit-stop και πιστεύαμε πως δεν θα λειτουργήσει ποτέ. Οπότε η στρατηγική μαλακής-μεσαίας γόμας ελαστικών, δεν ήταν ποτέ στο ραντάρ μας», δήλωσε αρχικά ο Τότο Βολφ και στη συνέχεια πρόσθεσε: «Πιστεύαμε πως η μαλακή γόμα ήταν αρκετά ανθεκτική, όμως όχι τόσο ώστε να κάνει 30 γύρους. Θα μπορούσαμε να είχαμε χάσει περισσότερο χρόνο μένοντας έξω με τη μέση γόμα για 5-6 γύρους ακόμη, ώστε να προσπαθήσουμε να περάσουμε στη μαλακή γόμα. Δεν μπορούσε κανένας να μας εγγυηθεί πως θα διαρκούσε τόσο. Με τον Ρικάρντο είδαμε όμως πως κάτι τέτοιο ήταν εφικτό».