Ο επικεφαλής της ιταλικής ομάδας υποστήριξε πως η βλάβη στο μονοθέσιο του Σαρλ Λεκλέρ (κόλλησε το πεντάλ του γκαζιού) ήταν μηχανική και όχι ηλεκτρική, ωστόσο δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες.
“Πρέπει να το επιβεβαιώσουμε (σ.σ. πίσω στο εργοστάσιο), αλλά αυτό που άκουσα είναι πως το πρόβλημα ήταν μηχανικό κι όχι ηλεκτρικό. Δεν μπορώ να δώσω περισσότερες πληροφορίες“, ανέφερε ο Ματία Μπινότο.
Παράλληλα, ο Ιταλός μίλησε για την απόδοση του μονοθεσίου της Ferrari και σύγκρινε την απόδοση της ομάδας του με εκείνη της Red Bull Red Bull Racing: “Πιστεύω από πλευράς απόλυτης ταχύτητας, είμαστε πολύ κοντά και αυτό φαίνεται από την απόδοση στις κατατακτήριες. Δεν πιστεύω πως υπάρχουν μεγάλες διαφορές ανάμεσα στα δύο μονοθέσια. Στην Αυστρία η βασική διαφορά ήταν στη φθορά των ελαστικών. Από τον Αγώνα Sprint είχαμε ένα πλεονέκτημα σε αυτόν τον τομέα. Αυτό ήταν πιο εμφανές στον αγώνα, διότι ασκήσαμε πίεση στον Μαξ στην αρχή του αγώνα και τον ωθήσαμε στο να έχει πιο γρήγορο ρυθμό και έφθειρε γρήγορα τα ελαστικά του”.