Το αφεντικό της Mercedes Τότο Βολφ και ο εκτελεστικός διευθυντής Νίκι Λάουντα, μαζί με τον τεχνικό διευθυντή Πάντι Λόου, είναι τα τρία πρόσωπα που επιστρατεύτηκαν για να γεφυρώσουν το χάσμα που δημιουργήθηκε στο Grand Prix του Σπα, ανάμεσα στους ομόσταυλους πιλότους Λιούις Χάμιλτον και Νίκο Ρόσμπεργκ.

Το αφεντικό της Mercedes Τότο Βολφ και ο εκτελεστικός διευθυντής Νίκι Λάουντα, μαζί με τον τεχνικό διευθυντή Πάντι Λόου, είναι τα τρία πρόσωπα που επιστρατεύτηκαν για να γεφυρώσουν το χάσμα που δημιουργήθηκε στο Grand Prix του Σπα, ανάμεσα στους ομόσταυλους πιλότους Λιούις Χάμιλτον και Νίκο Ρόσμπεργκ.

Ο λόγος για τη διατάραξη των σχέσεων των δύο είναι η επαφή που είχαν στο δεύτερο γύρο του αγώνα στο Βέλγιο, λόγω της οποίας δεν μπόρεσε να τερματίσει ο Βρετανός, με τον Γερμανό, τελικά, να καταλήγει στη δεύτερη θέση πίσω από τον θριαμβευτή Ρικιάρντο. Ο Ρόσμπεργκ παραδέχθηκε την ευθύνη του, με τους Βολφ και Λάουντα να προσπαθούν να λειτουργήσουν «πυροσβεστικά» ώστε να μην γίνει μεγαλύτερη ζημιά στην ομάδα της F1.

Η θέση αμφοτέρων είναι πώς οι άνθρωποι κάνουν λάθη και ότι αυτά συμβαίνουν στον αθλητισμό και τη ζωή, τονίζοντας πώς πολιτική της Mercedes είναι ο αλληλοσεβασμός και η ευγενής άμιλλα ανάμεσα στις ομάδες, τους πιλότους ακόμη κι αν αυτοί είναι ομόσταυλοι. Το σίγουρο είναι πώς αυτή η επαφή στην πίστα του Σπα θα επηρεάσει τη Mercedes και τους δύο ικανότατους οδηγούς.