Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε την αποχώρηση του Τζον Γκόρντον Πέριν από το ρόστερ του.

Ο 36χρονος παίκτης κατέκτησε πέντε τίτλους με τη φανέλα των Πειραιωτών στη διετή παρουσία του στο λιμάνι. Ο Καναδός ακραίος αναζητεί τον επόμενο σταθμό της καριέρας του.

Η σχετική ανακοίνωση: «Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας του με τον Τζον Γκορντον Πέριν. Σε δύο χρόνια, κατακτήσαμε μαζί 5 τίτλους και φτάσαμε ως τους «8» του CEV Champions League (24-25). Γκόρντον, σε ευχαριστούμε και ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα και τη ζωή σου!».

Το σχετικό ποστάρισμα: