Η FORTHcrs, διακρίθηκε στα βραβεία Business IT Excellence Awards 2016 με Silver βραβείο στην κατηγορία Καινοτομία / Δημιουργικότητα / Ευρηματικότητα / Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα για την λειτουργία του μηχανισμού CLM – Credit Limit Management. Το CLM είναι ο μηχανισμός διαχείρισης πιστωτικών ορίων πρακτορείων (και άλλων σημείων πώλησης) για την πώληση τουριστικών υπηρεσιών με έμφαση στην Ακτοπλοΐα.

Η FORTHcrs, διακρίθηκε στα βραβεία Business IT Excellence Awards 2016 με Silver βραβείο στην κατηγορία Καινοτομία / Δημιουργικότητα / Ευρηματικότητα / Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα για την λειτουργία του μηχανισμού CLM – Credit Limit Management. Το CLM είναι ο  μηχανισμός διαχείρισης πιστωτικών ορίων πρακτορείων (και άλλων σημείων πώλησης) για την πώληση τουριστικών υπηρεσιών με έμφαση στην Ακτοπλοΐα. 

Ο μηχανισμός CLM είναι παρόμοιος με το μηχανισμό BSP (Billing Settlement and Plan), που λειτουργεί στο χώρο της Αεροπορίας παγκοσμίως και προσφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα τόσο για τις ακτοπλοϊκές εταιρείες (μηδενισμός του πιστωτικού κινδύνου, μειωμένο κόστος διαχείρισης δικτύου πωλήσεων  διευκόλυνση πωλήσεων), όσο και για τα πρακτορεία και τα σημεία πώλησης (μειωμένη έκθεση χρηματοροών, διευκόλυνση πωλήσεων). Συνεχίζοντας την πολυετή παράδοση καινοτομίας στο χώρο του τουρισμού και της ακτοπλοΐας, με το CLM η FORTHcrs επεκτείνει τον κομβικό ρόλο που έχει στην διαχείριση των πωλήσεων στο χώρο της Ακτοπλοΐας , εισερχόμενη επιπλέον στον χώρο της διαχείρισης του χρηματικού και των πιστώσεων.

To CLM έχει σχεδιαστεί και υλοποιηθεί από την FORTHcrs και ήδη λειτουργεί στις πρώτες εφαρμογές του στην Ελλάδα και στην Ιταλία. Η υπηρεσία συνδυάζεται με το κύκλωμα ηλεκτρονικής τραπεζικής και οι συνεργασίες περιλαμβάνουν τις Τράπεζες Πειραιώς και Εθνική  στην Ελλάδα και την Unicredit στην Ιταλία.

Το βραβείο παρέλαβε ο κ. Γιάννης Χασιώτης – Διευθυντής πωλήσεων της FORTHcrs Α.Ε. 
Η FORTHcrs AE, θυγατρική της Forthnet ΑΕ, ιδρύθηκε το 2000 και αντικείμενό της είναι η ανάπτυξη και διάθεση λογισμικού και υπηρεσιών συστημάτων κρατήσεων και έκδοσης εισιτηρίων κάθε τύπου (κράτηση, έντυπο ή ηλεκτρονικό, ομαδικό εισιτήριο, voucher) για κάθε είδους δραστηριότητα (τουρισμός, μεταφορές, πολιτισμός). Επίσης η παροχή υπηρεσιών διανομής κρατήσεων και έκδοσης εισιτηρίων μέσα από διάφορα κανάλια πώλησης: B2B, B2B2C, intelligent client, web client, mobile, call centers και αυτόματους πωλητές εισιτηρίων.