Η Forthnet βραβεύτηκε για την επικοινωνία του περιεχομένου και των υπηρεσιών της Nova μέσω των Social Media, με το Silver Award στην κατηγορία "Best Social Media Strategy for Brand Awareness", στα Social Media Awards 2014. Τα έργα και οι πρακτικές των εταιρειών, τέθηκαν υπό την κρίση επιτυχημένων practitioners, φημισμένων σύμβουλων επιχειρήσεων και ακαδημαϊκών διεθνούς εμβέλειας, που αποτελούσαν την κριτική επιτροπή.

Η Forthnet βραβεύτηκε για την επικοινωνία του περιεχομένου και των υπηρεσιών της Nova μέσω των Social Media, με το Silver Award στην κατηγορία “Best Social Media Strategy for Brand Awareness”, στα Social Media Awards 2014. Τα έργα και οι πρακτικές των εταιρειών, τέθηκαν υπό την κρίση επιτυχημένων practitioners, φημισμένων σύμβουλων επιχειρήσεων και ακαδημαϊκών διεθνούς εμβέλειας, που αποτελούσαν την κριτική επιτροπή.


Η Forthnet, έχει έντονη παρουσία στα Social Media με περισσότερες από 16 οντότητες σε 7 διαφορετικά Social Networks (Facebook, Twitter, Youtube, Google+, Foursquare, LinkedIn, Pinterest). Μέσα από τις οντότητες αυτές, επικοινωνούνται με καινοτόμο και δημιουργικό τρόπο, τόσο το μοναδικό περιεχόμενο της Nova, όσο και οι πρωτοποριακές της υπηρεσίες.


Στον συγκεκριμένο διαγωνισμό, η Forthnet παρουσίασε τον τρόπο που τοποθετείται στρατηγικά σε ότι αφορά στην επικοινωνία και προβολή του περιεχομένου και των υπηρεσιών της, αναφέροντας, εκτός των άλλων, και πρόσφατα case studies από την επικοινωνία του αθλητικού και κινηματογραφικού περιεχομένου της. Επίσης, παρουσιάστηκαν οι ειδικά σχεδιασμένες ενέργειες για το Game of Thrones, που προβάλλεται αποκλειστικά από τα κανάλια Novacinema λίγες μόνο ώρες μετά την προβολή του στην Αμερική, καθώς και η επικοινωνία των υπηρεσιών Nova 3Play και Nova GO, αλλά και των μοναδικών δυνατοτήτων που προσφέρει ο εξοπλισμός Novabox+.