Η νέα τεχνολογία δίνει πολλές επιλογές ακόμη και στη παροχή της ισχύος του κινητήρα. Γάλλοι μηχανικοί δημιουργήσαν μια υβριδική μονάδα η οποία έχει την δυνατότητα να αυξομειώνει την ισχύ που παρέχει.

Ειδικότερα το πρωτότυπο μοντέλο Peugeot 308 R Hybrid, εκτός των καινοτομικών στοιχείων που διαθέτει σε πολλούς τομείς, επιφυλάσσει μια έκπληξη στον οδηγό του. Ο οδηγός ανάλογα με την διάθεση του και τις ανάγκες που προκύπτουν κατά την διάρκεια της οδήγησης, έχει στη διάθεση του τέσσερις διαφορετικές επιλογές όσον αφορά την ισχύ που παράγει το υβριδικό σύστημα.

Η επιλογή Hot Lap, είναι κατάλληλη κυρίως για χρήση στην πίστα είτε στον αυτοκινητόδρομο, αφού σε αυτή την περίπτωση η ισχύς ανέρχεται στους 500 ίππους. Η επιλογή Track, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης σε ανοικτό δρόμο, αφού προσφέρει 400 ίππους. Η επιλογή Road, είναι η πιο εύκολη στη διαχείριση από τον οδηγό, κατάλληλη για καθημερινή χρήση, αφού αποδίδει 300 ίππους. Η τέταρτη επιλογή έχει οικολογικό χαρακτήρα, αφού ενεργοποιεί μόνο τον ηλεκτροκινητήρα, οπότε δεν εκπέμπονται ρύποι.

Το υβριδικό σύστημα παραγωγής ενέργειας, απαρτίζεται από ένα ισχυρό βενζινοκινητήρα 1.6 THP απόδοσης 270 ίππων και από δυο ηλεκτροκινητήρες. Ο κάθε ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 115 ίππους και η συνολική ισχύς τους φθάνει τους 230 ίππους.

Ο ένας ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος στον μπροστινό άξονα και ο άλλος στον πίσω άξονα. Οι επιδόσεις είναι υψηλές και συγκρίνονται με εκείνες των supercar. Επιτάχυνση 0-100χλμ./ώρα σε 4΄΄ ενώ το πρώτο χιλιόμετρο καλύπτεται σε 22΄΄.

Οι εκπομπές CO2 δεν ξεπερνούν τα 70 γραμ./χλμ
Βασισμένο στην πλατφόρμα με κωδικό EMP2 του 308, διαθέτει σύστημα τετρακίνησης και τέσσερις σπορ θέσεις. Τα φαρδύτερα κατά 80χλστ. μετατρόχια, και η μυώδης εμφάνιση, είναι στοιχεία που χαρακτηρίζουν το Peugeot 308 R Hybrid.