Κύριο μέλημα των ανθρώπων της Porsche ήταν ο περιορισμός του βάρους και η βελτίωση της αεροδυναμικής της GT3 RS, στην οποία στηρίζεται η αγωνιστική έκδοση R. Επιπλέον, βελτίωσαν το κράτημα, μείωσαν την κατανάλωση και κατέβασαν το κόστος συντήρησης και ανταλλακτικών.

Ακόμα και το μεταξόνιο ξεχείλωσε κατά 8,3 εκ., ώστε να βελτιωθεί η κατανομή του βάρους και να αναβαθμιστούν περαιτέρω τα οδικά χαρακτηριστικά του οχήματος, σε σχέση πάντα με την προηγούμενης εκδοχής GT3 R.

Κάτω από το καπό της νέας 911 GT3 R βρίσκεται ένα 4λιτρο, 6κύλινδρο, σύνολο, το οποίο σε μεγάλο βαθμό είναι πανομοιότυπο με εκείνο του μοντέλου δρόμου. Μόνο που αποδίδει λίγο πάνω από 500 ίππους, κάτι που σε συνδυασμό με το βάρος των 1.220 κιλών, δημιουργεί μια ειδική σχέση της τάξης των 2,44 ίππων/κιλό. Το μοτέρ συνεργάζεται με 6άρι σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, που στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς.

Τα φρένα αναβαθμίστηκαν και αυτά και αποτελούνται από δίσκους 380 χλστ. μπροστά με 6πίστονες αγωνιστικές δαγκάνες, ενώ πίσω υπάρχουν δίσκοι 372 χλστ. με 4πίστονες δαγκάνες. Το ντεπόζιτο των 120 λίτρων έχει βαλβίδα ασφαλείας που κόβει την παροχή καυσίμου. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, η πίσω αεροτομή έχει μήκος 2 μέτρων και πλάτος 40 εκ. Το κόστος της Porsche 911 GT3 R είναι 429.000 ευρώ (συν φόροι), με τα πρώτα αυτοκίνητα να παραδίδονται τον προσεχή Δεκέμβριο.

Πηγή: autotriti.gr