Χάρη στην πολυετή και επιτυχημένη εμπλοκή της στην κορυφαία μορφή μηχανοκίνητου αθλητισμού, τη Formula 1, η Renault έχει αναπτύξει πρωτοποριακές τεχνολογίες οι οποίες της επέτρεψαν να δημιουργήσει μια σειρά από τους πιο επιτυχημένους κινητήρες στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η Renault είναι από τους πρώτους κατασκευαστές που εφάρμοσαν τη φιλοσοφία του downsizing, τους προηγμένους στροβιλοσυμπιεστές και τα εξελιγμένα συστήματα ανάκτησης ενέργειας, δημιουργώντας κινητήρια σύνολα βενζίνης και Diesel που ξεχωρίζουν για την απόδοση, την αξιοπιστία, την οικονομία καυσίμου και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Με αιχμή του δόρατος τους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης TCe και τους επίσης υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες Diesel dCi, η γαλλική φίρμα βρίσκεται σταθερά στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων, καθώς η αναγνωρισμένη αξία των κινητήρων της τόσο από το κοινό, όσο και από άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων, όπως η Mercedes Benz, η Nissan, η Infinity και η Opel (που τους χρησιμοποιούν στα μοντέλα τους), είχε σαν αποτέλεσμα μια ιδιαίτερα εντυπωσιακή αύξηση στην παραγωγή κινητηρίων συνόλων.
Συγκεκριμένα η παραγωγή κινητήρων της Renault για το 2015 άγγιξε τα 3,3 εκ. μονάδες, αριθμός αυξημένος κατά 22% σε σχέση με τον αντίστοιχο για το 2014. Από το σύνολο των κινητήρων που κατασκευάστηκαν, τα 2,8 εκ. τοποθετήθηκαν σε μοντέλα του Groupe Renault, ενώ οι υπόλοιποι 500.000 σε μοντέλα άλλων κατασκευαστών. Ο μεγαλύτερος όγκος κινητήρων παράχθηκε στη Γαλλία (Seine-Maritime), και στην Ισπανία (Valladolid).
Με την επιστροφή της σε επίπεδο πλήρους εμπλοκής στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1, η Renault βασιζόμενη στο ισχυρό τεχνολογικό υπόβαθρο που έχει δημιουργήσει προχωρά ακόμα πιο έντονα στη συνεχή αναβάθμιση των κινητηρίων συνόλων της, τα οποία εφοδιάζουν τα καθημερινά αυτοκίνητα, τις σπορ εκδόσεις με το διακριτικό R.S. (Renault Sport) και βεβαίως τα αγωνιστικά μοντέλα των Renault και Alpine.